TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



46% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju par visefektīvāko rīcību cīņai pret ceļu satiksmes negadījumiem uzskata policijas pastiprinātu uzraudzību un pārkāpēju sodīšanu

21.11.2013. Gandrīz puse (46%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka visefektīvākā rīcība ceļu satiksmes negadījumu novēršanai Latvijā būtu valsts ceļu policijas pastiprināta uzraudzība un ceļu satiksmes dalībnieku sodīšana par veiktajiem pārkāpumiem. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, novembrī veiktais pētījums.

Piektā daļa (19%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka visefektīvākā rīcība ceļu satiksmes negadījumu novēršanai Latvijā būtu plašu informatīvo kampaņu rīkošana. 17% iedzīvotāju uzskata, ka visefektīvākā rīcība būtu fotoradaru atgriešana uz ceļiem. 4% iedzīvotāju uzskata, ka visefektīvākā rīcība ceļu satiksmes negadījumu novēršanai Latvijā būtu ceļu infrastruktūras sakārtošana.

1% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka ceļu satiksmes negadījumu novēršanai Latvijā nepieciešama gan visa veida ceļu satiksmes uzraudzība, gan informatīvās kampaņas, gan iedzīvotāju izglītošana. Kā visefektīvākās rīcības ceļu satiksmes negadījumu novēršanai minētas arī satiksmes kultūras veicināšana visu satiksmes dalībnieku, arī gājēju, starpā (1%), satiksmes kontroles uz ceļiem uzlabošana un palielināšana (1%), sodu apmēra palielināšana un visu satiksmes dalībnieku, arī gājēju, sodīšana par veiktajiem pārkāpumiem (1%), kā arī fokusēšanās uz negadījumu un pārkāpumu novēršanu, nevis sodīšanu (0,3%).

6% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka nav nepieciešama īpaša rīcība ceļu satiksmes negadījumu novēršanai Latvijā.

4% aptaujāto nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 12. līdz 14. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības