TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2014. gada janvārī

04.02.2014. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada janvāra (01/01/2014 – 31/01/2014) TV kanālu auditorijas.

Šī gada janvārī skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%, bet trešais – kanāls LNT ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu.

Savukārt kanālam PBK veltīts 9,1%, kanālam RTR Planeta Baltija – 7,3%, kanālam NTV Mir Latvija – 7,2%, bet kanālam REN Baltija 4,3% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Kanālam TV5 veltīti 3,7%, kanālam LTV7 - 3,3%, kanālam TV6 – 3,2 %, kanālam 3+ - 3% un Kanālam 2 – 1,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,6%, kanālam FOX - 0,5%, kanālam 1BM – 0,4%, kanālam Fox Life – 0,2% un kanālam TVOE – 0,02%. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 20,7%, bet video satura vērošanai – 5,1% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika janvārī.

TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs komentē: „Janvārī notika būtiskas izmaiņas virszemes TV apraidē. No 1. janvāra bezmaksas ēterā vairs nav redzami kanāli TV3 un LNT, kas veicināja maksas televīzijas tirgus daļas palielināšanos. Pēc provizoriskiem aprēķiniem, maksas televīzijas tirgus ir pieaudzis no 92% uz 95% šobrīd. Taču es neparedzu būtiski lielāku pieaugumu, jo tie 5% vai nu nevēlas skatīties maksas TV kanālus, iespējams, dara to citā TV platformā, piemēram, interneta TV, vai arī nespēj samaksāt par TV saturu.
Taču šo divu kanālu vietā skatītājiem tiek piedāvāti trīs jauni kanāli: Re:TV, OTV un Rīga TV24, kas uzvarēja NEPLP rīkotajā konkursā uz sabiedriskā pasūtījuma daļu un ieguva nacionālās apraides atļaujas. Janvāra mēnesī kādu no šiem kanāliem bija vērojuši 42.4% jeb 848 000 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, tiem veltot kopā 1.4% no kopējā TV skatīšanās laika.”

2014. gada janvārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 44 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti vairāk nekā 2013. gada decembrī.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības