TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2013. gadā

06.01.2013. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2013. gada (01/01/2013 – 31/12/2013) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais TV kanāls 2013.gadā – TV3, kura vērošanai veltīti 13,4% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 10,5%, bet trešais – PBK ar 9,8% lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 9,4% lielu skatīšanās laika daļu, bet piektajā vietā – kanāls NTV Mir Latvija ar 6,8% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 5,7%, kanālam REN Baltija – 4,7% un kanālam 3+ - 3,7% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam TV5 veltīti 3,5%, kanālam LTV7 – 3,2 %, kanālam TV6 - 2,9%, Kanālam 2 – 1% un 1BM veltīti 0,6%. Kanālu FOX un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa bija 0,4%, kanāla Fox Life – 0,2%, bet visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 19,1%. Savukārt video satura vērošanai veltīti 4,2% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Laiks, ko viens TV skatītājs Latvijā pavadījis pie TV ekrāna, 2013. gadā bija vidēji 5 stundas dienā. Salīdzinot ar 2012. gadu, tas samazinājies par 10 minūtēm. Savukārt Igaunijā viens TV skatītājs 2013. gadā TV skatīšanai veltījis 5 stundas un 14 minūtes vidēji dienā, tas ir par 5 minūtēm mazāk nekā 2012. gadā. Bet Lietuvā vidējais skatīšanās laiks dienā bija 5 stundas un 30 minūtes vidēji dienā, tas ir par 10 minūtēm vairāk nekā 2012.gadā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības