TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



55% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno atzīmēt Latvijas valsts svētkus

15.11.2013. 41% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka pēdējo gadu laikā sabiedrībā ir palielinājusies Latvijas Republikas proklamēšanas dienas svētku nozīme (12% - noteikti jā; 29% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, novembrī veiktais pētījums.

Salīdzinoši biežāk 18.novembra nozīmes pieaugumu ir novērojuši Zemgales iedzīvotāji, vadītāji un augstākā līmeņa speciālisti, kā arī iedzīvotāji ar salīdzinoši augstākiem ienākumiem.

Savukārt puse (50%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neuzskata, ka pēdējo gadu laikā sabiedrībā ir palielinājusies Latvijas Republikas proklamēšanas dienas svētku (37% - drīzāk nē; 13% - noteikti nē). Salīdzinoši biežāk starp šādi domājošajiem ir iedzīvotāji vecumā no 40 līdz 55 gadiem, cittautieši un iedzīvotāji ar salīdzinoši zemākiem ienākumiem.

Desmitajai daļai (9%) iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Vairāk nekā puse (55%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem personīgi plāno atzīmēt Latvijas valsts svētkus (25% - noteikti jā; 30% - drīzāk jā). Salīdzinoši biežāk starp Latvijas valsts svētku svinētājiem ir vīrieši, latvieši, vadītāji un augstākā līmeņa speciālisti, iedzīvotāji ar salīdzinoši augstiem ienākumiem.

39% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neplāno atzīmēt Latvijas valsts svētkus (23% - drīzāk nē; 16% - noteikti nē). Salīdzinoši biežāk Latvijas valsts svētkus nesvinēs cittautieši, nepilsoņi un iedzīvotāji ar salīdzinoši zemiem ienākumiem.

6% aptaujāto nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 5. līdz 7. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības