TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Šogad augustā TV pārraidīts par 22% vairāk reklāmu nekā pērn augustā

25.09.2013. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2013. gada augustu. TNS Reklāmu reģistrs augustā televīzijā ir reģistrējis 130 755 reklāmas un 14 476 sponsorreklāmas gadījumus. Augustā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 21%, bet sponsorreklāmu skaits par 28%, kopumā nodrošinot 22% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2012.gadā.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka augustā fiksēts šogad straujākais TV reklāmu skaita pieaugums, salīdzinot ar pagājušo gadu. Vislielāko daļu pieauguma nodrošinājuši mobilie operatori aktīvi reklamējot interneta pieslēgumu pakalpojumus gan datoros, gan mobilajos tālruņos. Šī gada augustā aktīvāk reklamētas arī interneta lapas un alkoholiskie dzērieni.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka augustā, pilnīgi pretēji jūlijā novērotajam, pieaudzis dienas laikā (9.00-18.00) izvietoto reklāmu īpatsvars uz Prime Time (18.00-24.00) rēķina. Dienā noraidīti 49,2% visu reklāmu, par 1,3 procentpunktiem vairāk nekā jūlijā.

Mazumtirdzniecības nozare ar 6% reklāmu skaita pieaugumu pret 2012. gada augustu, atgriezusies TOP 1. pozīcijā. Neskatoties uz kritumu par 8%, finanšu institūciju un pakalpojumu nozare pakāpusies uz 2. vietu. Mājsaimniecības higiēnas preču un mobilo sakaru nozares ieņem 3. un 5. vietu TOP. 4. vietā nokļuvusi telekomunikāciju nozare, ar strauju kāpumu par 120%, ko nodrošinājusi Bite un LMT aktivitāte mobilā interneta pakalpojumu piedāvājumā.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.
Reklāmu skaita aprēķinā nav iekļauta elektronisko un drukāto mediju reklāma.

Mediju izlase

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2013. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 23 avīzēm, 65 žurnāliem, 16 radio stacijām, 21 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības