TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



22% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju prognozē, ka viņu ģimene šosezon nespēs apmaksāt rēķinus par apkuri

19.09.2013. Lielākā daļa (68%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem prognozē, ka viņu ģimene šajā apkures sezonā spēs apmaksāt rēķinus par apkuri (33% - noteikti jā; 35% - drīzāk jā). Salīdzinoši biežāk starp šādu atbildi sniegušajiem ir latvieši, lauku teritorijās dzīvojošie, iedzīvotāji ar salīdzinoši augstākiem mēneša ienākumiem, pēc nodarbošanās - vadītāji, augstākā līmeņa speciālisti. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, septembrī veiktais pētījums.

Tomēr aptuveni piektā daļa (22%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka viņu ģimene šajā apkures sezonā nespēs apmaksāt rēķinus par apkuri (15% - drīzāk nē; 7% - noteikti nē). Salīdzinoši biežāk šādas negatīvas prognozes pauž cittautieši, bezdarbnieki, darba meklētāji un iedzīvotāji ar salīdzinoši zemākiem mēneša ienākumiem.

Desmitā daļa (10%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

42% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem minēja, ka viņu radu, draugu, paziņu lokā ir kāds, kuram ir parāds par apkuri.

Aptuveni desmitā daļa (12%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atzina, ka viņiem pašiem/ viņu ģimenei ir parādsaistības par apkuri. Salīdzinoši biežāk parādi par apkuri ir iedzīvotājiem, kuru ģimenēs galvenokārt runā citā valodā, nepilsoņiem un iedzīvotājiem ar zemākiem mēneša ienākumiem.

37% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādīja, ka nepazīst nevienu, kuram ir parādsaistības par apkuri.

13% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 10. līdz 12. septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības