TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vasarā radio vismaz reizi nedēļā klausījušies 80% Latvijas iedzīvotāju

28.08.2013. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju pētījums: Radio rezultātus par 2013. gada vasaras periodu.

Radio klausīšanās Latvijā

Jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka 2013. gada vasarā vidēji nedēļā radio klausījās 80% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, kas ir par 2 procentpunktiem vairāk nekā pavasarī. Savukārt, vismaz reizi dienā vasaras periodā radio ir klausījušies vidēji 59% iedzīvotāju aptaujātā vecuma grupā.

Saskaņā ar TNS regulārā radio auditorijas pētījuma šī gada vasaras perioda rezultātiem viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 271 minūti jeb 4 stundas un 31 minūti, kas ir par 3 minūtēm vairāk nekā šogad pavasarī.

Vasarā salīdzinājumā ar pavasari Latvijā kopumā ir notikušas izmaiņas trīs klausītāko radio staciju sarakstā pēc klausīšanās laika sadalījuma. Pirmā klausītākā radio stacija līdzīgi kā iepriekš arī 2013. gada vasaras periodā ir radio stacija „Latvijas Radio 2”, kuras klausīšanai veltīti 21,1% no visa kopējā radio klausīšanās laika. No trešās vietas pavasara periodā uz otro vietu vasaras periodā pakāpusies radio stacija „Radio Skonto” ar 10,4% lielu klausīšanās laika daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojas radio stacija „Latvijas Radio 1” ar 9,5% lielu klausīšanās laika daļu.

Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū pētījuma vasaras periodā vēl ierindojas tādas radio stacijas, kā „Latvijas Radio 4” (6,9%), „EHR (Eiropas hitu radio)” (6,3%), „Radio SWH” (5,9%), „Hiti Rossii / Russkoje Radio” (4,7%), „TOP Radio” (3,9%), „Star FM” (3,6%) un „SWH+” (3,1%).

TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka radio staciju tops pēc kopējās nedēļas auditorijas ir saglabājies nemainīgs. Visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2013. gada vasarā nemainīgi ir radio stacijai „Latvijas radio 2”, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 23,1% jeb 409 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otro vietu ar 15,7% jeb 278 tūkstošiem klausītāju ieņem radio stacija „Radio Skonto”, savukārt trešajā vietā 2013. gada vasaras periodā ar 12,8% jeb 226 tūkstošiem klausītāju ierindojas radio stacija „Latvijas Radio 1”.

Reach (000) – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā tūkstošos
Reach % – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā procentos

Pētījumā iekļautās radio stacijas

Nacionālās apraides radio stacijas

Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM, Super FM, EHR (Eiropas hitu radio).

Rīgas radio stacijas

AUTORADIO, BBC World Service, Capital FM, EUROPA PLUS 99,5 FM, Jumor FM 88,6, Hiti Rossii / Russkoje Radio, Radio Baltkom, Radio Merkurs, Radio MIX FM 102,7, Radio NABA, Radio Open 101, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, Radio Valmiera, RETRO FM, RĪGA RADIO 94,5 FM, SPIN FM, SWH +, SWH Rock, TOP Radio.

Reģionālās radio stacijas

City Radio, Divu krastu radio, Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, Radio ALISE PLUS (Russkoe Muzikaljnoe Radio), Radio Ef – Ei, Radio Jūrmala, Radio Krāslavas Pulss (AUTORADIO Latgalē), Radio Saldus, Radio Sigulda, Rietumu radio, SWH+ Daugavpils.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS Nacionālo Mediju Pētījumu: Radio, Vasara 2013 veica laika periodā no 2013. gada 13. maija līdz 2013. gada 4. augustam. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 2110 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības