TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



72% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atbalsta sporta nozares budžeta palielināšanu

01.08.2013. Latvijas U-20 vīriešu basketbola izlase šā gada 21. jūlijā Eiropas čempionātā Tallinā izcīnīja sudraba medaļas. Absolūtais vairākums (80%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Ministru kabinetam ir jāpiešķir prēmija par izciliem sasniegumiem sportā U-20 vīriešu basketbola izlases spēlētājiem (40% - noteikti jā; 40% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.

Savukārt 14% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nedomā, ka Ministru kabinetam ir jāpiešķir prēmija par izciliem sasniegumiem sportā U-20 basketbola izlases spēlētājiem (9% - drīzāk nē; 5% - noteikti nē).

6% aptaujāto nav skaidras atbildes uz šo jautājumu.

Lielākā daļa (72%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Ministru kabinetam turpmāk būtu jāpalielina sporta nozares budžets (27% - noteikti jā; 45% - drīzāk jā). Salīdzinoši biežāk atbalstu sporta nozares budžeta palielināšanai izteikuši respondenti ar augstākiem mēneša ienākumiem.

16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neatbalsta sporta nozares budžeta palielināšanu (11% - drīzāk nē; 5% - noteikti nē). Salīdzinoši biežāk šādu viedokli izteikuši respondenti ar vidēji zemākiem mēneša ienākumiem.

Desmitajai daļai (12%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 23. līdz 25. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības