TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



1/3 Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka 2014.gada budžeta prioritātes būs nevienlīdzības mazināšana, demogrāfijas, ceļu un infrastruktūras jautājumi

30.07.2013. Šā gada 30. jūlijā Ministru kabinets sāks darbu pie 2014. gada valsts budžeta izskatīšanas. Viena trešā daļa (30%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju apgalvo, ka, viņuprāt, Ministru kabinets, sastādot 2014. gada budžetu, ievēros Ministru prezidenta Valda Dombrovska izvirzītās budžeta prioritātes – nevienlīdzības mazināšanu, demogrāfijas jautājumus, ceļu un infrastruktūras jautājumus (4% - noteikti jā; 26% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.

Vairāk nekā puse (57%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā nedomā, ka Ministru kabinets 2014. gada budžetā ievēros Ministru prezidenta Valda Dombrovska izvirzītās budžeta prioritātes, kas ir nevienlīdzības mazināšana, demogrāfijas jautājumi, ceļu un infrastruktūras jautājumi (43% - drīzāk nē; 14% - noteikti nē).

13% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav konkrētas atbildes uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 23. līdz 25. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības