TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Svarīgākais mājokļa kvalitātes kritērijs – tā atrašanās vieta

11.06.2013. Latvijas iedzīvotāji par svarīgāko mājokļa kvalitātes kritēriju uzskata tā atrašanās vietu. Kā liecina nekustamā īpašuma uzņēmuma Pillar Management, SIA, sadarbībā ar pētījumu aģentūru TNS veiktā Latvijas iedzīvotāju aptauja, tad atrašanā vietu kā svarīgu mājokļa kvalitātes kritēriju minējuši 80% iedzīvotāju.

Kā nākamie svarīgākie kvalitātes kritēriji atzīmēti celtniecībā izmantotie materiāli (57% no aptaujātajiem) un mājokļa plānojums (52%). Mazāk svarīgi ir tādi kvalitātes kritēriji kā lifta (2%), noliktavu telpu/pagraba (4%) un bērnu rotaļu laukumu (10%) esamība.

Vairāk nekā puse aptaujāto uzskata, ka šobrīd tirgū ir iespējams atrast kvalitatīvus mājokļus (59%). Interesanti, ka salīdzinoši vairāk iedzīvotāju ar negatīvu viedokli ir starp tiem, kuri reāli plāno iegādāties mājokli tuvāko divu gadu laikā – šo aptaujāto vidū 21% uzskata, ka tirgū nav iespējams atrast kvalitatīvu mājokli.

Tuvāko divu gadu laikā aptuveni piektā daļa ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem plāno iegādāties mājokli, turklāt pusgada laikā šis rādītājs ir mazliet palielinājies – no 14% līdz 19%. Salīdzinoši biežāk nekā caurmērā izlasē mājokļa iegādi plāno gados jaunāki iedzīvotāji (18 līdz 29 gadi), rīdzinieki, pilsoņi un iedzīvotāji ar ienākumiem virs 300 latiem.

Starpniecību kompāniju palīdzību mājokļa piemeklēšanā un iegādē vēlas izmantot tikai aptuveni desmitā daļa aptaujāto, tomēr pārliecinoši lielākā daļa iedzīvotāju mājokļa piemeklēšanu un iegādi vēlas veikt pa tiešo no īpašnieka.

Pillar Management, SIA, izpilddirektora vietnieks Raits Kite, komentējot aptaujas rezultātus, norādīja: ”Mājokļa atrašanās vieta ir viens no svarīgākajiem kritērijiem arī mūsu klientiem, un to apliecina pārdošanas rezultāti – mūsu attīstītajās daudzdzīvokļu mājās, kuras atrodas labi attīstītas infrastruktūras rajonos, dzīvokļu pieprasījums ir krietni lielāks nekā citos gadījumos. Šis kritērijs ir būtisks, lai klients par mājokli ieinteresētos, bet pamata lēmums, spriežot pēc mūsu pieredzes, tiek pieņemts, jau vērtējot citus kritērijus – celtniecības materiālus, plānojumu, iekštelpu apdari un apsaimniekošanu. Tie ir arī galvenie kvalitātes kritēriji Pillar darbā. Mēs tirgojam tikai mums piederošos mājokļus, pilnībā pārzinot to celtniecības un apdares kvalitāti, tādēļ to pārdošanā mēs neizmantojam starpniecības pakalpojumus un tas ļauj klientiem piedāvāt īpaši konkurētspējīgu cenu.”

Par pētījumu

Pillar Management, SIA, pētījumu veica sadarbībā ar pētījumu aģentūru TNS. Laikā no 2013.gada 28. līdz 31. maijam ar interneta starpniecību visā Latvijā tika aptaujāti 850 Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Pillar Management

Pillar Holding Company, KS, pieder lielākajai Latvijas privātbankai – ABLV Bank, AS, un apvieno ABLV grupas uzņēmumus, kuru darbības virziens ir nekustamo īpašumu attīstīšana, pārvaldīšana un tirdzniecība. Pillar pieder viens no lielākajiem nekustamā īpašuma portfeļiem Latvijā: daudzdzīvokļu nami, atsevišķi dzīvokļi, privātmājas, zeme un komercobjekti. Kopumā Pillar pārraudzībā atrodas vairāk nekā 1200 nekustamie īpašumi par kopējo summu aptuveni 85,4 miljoni eiro. Uzņēmums līdz šim īpašumu rekonstrukcijās kopumā ieguldījis 12,4 miljonus eiro.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. TNS klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Jānis Bunte
Pillar Management sabiedrisko attiecību speciālists
t 67 775 432
www.pillar.lv

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības