TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Tikai 9% Latvijas pilsoņu uzskata, ka akcija „Oligarhu kapusvētki” ir mazinājusi oligarhu ietekmi

06.06.2013. Desmitā daļa (9%) Latvijas pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka akcija „Oligarhu kapusvētki” ir mazinājusi oligarhu ietekmi uz valstī notiekošo (1% - noteikti jā, 8% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, maija beigās veiktais pētījums.

Savukārt lielākā daļa (73%) Latvijas pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka akcija „Oligarhu kapusvētki” nav mazinājusi oligarhu ietekmi uz valstī notiekošo (40% - drīzāk nē, 33% - noteikti nē). Salīdzoši biežāk šādu atbildi snieguši vīrieši, Vidzemes reģiona iedzīvotāji.

Gandrīz piektā daļa (18%) no Latvijas pilsoņiem vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā. Salīdzinoši biežāk šādu atbildi sniegušas sievietes, cittautieši, ģimenē galvenokārt citā valodā runājošie.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 28. līdz 30. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības