TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Baltijā Eirovīzijas fināla pārraidi TV visvairāk skatījušies igauņi

23.05.2012. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 58.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Vislielāko skatītāju uzmanību piesaistījušas Eirovīzijas pusfinālu un fināla pārraides Igaunijas sabiedriskajā televīzijas kanālā ETV.

Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi LTV1 kanālā, vēroja vidēji 5,4% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro Eirovīzijas pusfināla tiešraidi, kurā piedalījās Latvijas pārstāvji grupa „PeR” ar dziesmu „Here We Go”, vēroja jau vairāk skatītāju - vidēji 11,2%. Savukārt fināla pārraidi vēroja vidēji 6,5% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Iepriekšējos divos gados Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās dati bijuši šādi: 2011.gada konkursa pirmo pusfinālu vērojuši vidēji 5,5%, otro pusfinālu – vidēji 11%, bet fināla pārraidi vidēji 9,4% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt 2012. gadā pirmo pusfinālu vēroja vidēji 14,6%, otro – vidēji 8,1%, bet fināla pārraidi – vidēji 14% skatītāju.

Šogad Lietuvas pārstāvis Andrius Pojavis Eirovīzijā uzstājās 1.pusfinālā 14.maijā, kam attiecīgi bija vislielākā skatītāju auditorija no abiem pusfināliem. Pirmo pusfinālu kanālā LRT televizija vēroja vidēji 11,2%, savukārt otro pusfinālu – vidēji 8,6% skatītāju. Bet fināla tiešraidi vēroja vidēji 14,4% Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Arī Igaunijas pārstāve Birgita Oigemēla par vietu Eirovīzijas finālā cīnījās, piedaloties 1.pusfinālā. Igaunijā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmo pusfinālu kanālā ETV vēroja vidēji 21% skatītāju. Otrā pusfināla tiešraidi vēroja vidēji 13,1% Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt Eirovīzijas fināla tiešraidi vēroja jau vidēji 24,8% skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības