TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vēl 27% ekonomiski aktīvo pilsoņu nav izlēmuši, par ko balsot pašvaldību vēlēšanās

23.05.2013. Līdz pašvaldību vēlēšanām 1.jūnijā ir palikušas nepilnas divas nedēļas, bet vēl 27% Latvijas balsstiesīgo vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav izlēmuši, par kuru partiju balsos pašvaldību vēlēšanās (16% - drīzāk nē; 11% - noteikti nē). Šādu viedokli biežāk pauduši iedzīvotāji, kuri ģimenē pārsvarā runā latviski. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, maijā veiktais pētījums.

Vairāk nekā puse (55%) Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem aptaujas veikšanas brīdī jau bija izlēmuši, par kuru partiju balsos pašvaldību vēlēšanās 1. jūnijā (32% - noteikti jā; 23% - drīzāk jā). Salīdzinoši biežāk par savu balsojumu izlēmuši ir cittautieši, Rīgas iedzīvotāji, ģimenē pārsvarā citā valodā runājošie pilsoņi, pilsoņi ar salīdzinoši augstākiem ikmēneša ienākumiem (virs 301 latiem uz ģimenes locekli).

Desmitā daļa (10%) Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem nepiedalīsies pašvaldību vēlēšanās 1. jūnijā. 8% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 14. līdz 16. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 916 Latvijas pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības