TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



1/3 Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka atbildība par provokācijām 16.martā būtu jāuzņemas Nacionālās apvienības politiķiem

25.03.2013. Trešā daļa (32%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka atbildība par provokācijām pie Brīvības pieminekļa 16.martā būtu jāuzņemas Nacionālās apvienības "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK" politiķiem; ceturtā daļa (26%) – ka Rīgas domes vadībai, 23% - ka tā saucamajiem „antifašistiem”, 9% - ka policijai, 8% uzskata, ka nevienam. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, martā veiktais pētījums.

Salīdzinoši biežāk uzskatu, ka atbildība par provokācijām pie Brīvības pieminekļa 16.martā būtu jāuzņemas Nacionālās apvienības "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK" politiķiem, pauž šādu sociāli demogrāfisko grupu pārstāvji - cittautieši, rīdzinieki un nepilsoņi.

Uzskatu, ka atbildība par provokācijām pie Brīvības pieminekļa 16.martā būtu jāuzņemas Rīgas domes vadībai, salīdzinoši biežāk norādījuši vīrieši, latvieši, kā arī iedzīvotāji ar salīdzinoši augstākiem personīgajiem ienākumiem (301 LVL un vairāk).

Par tā saucamajiem „antifašistiem” kā atbildīgajiem par provokācijām pie Brīvības pieminekļa 16.martā, vairāk iestājas vīrieši, latvieši, kā arī iedzīvotāji ar salīdzinoši augstākiem personīgajiem ienākumiem (301 LVL un vairāk).

Piektdaļai (20%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā. Konkrēta viedokļa šajā jautājumā salīdzinoši biežāk nav jauniešiem 18-29 g.v. un sievietēm.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 19. līdz 21. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības