TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju domas dalās par leģionāru atceres pasākumu rīkošanu 16.martā

15.03.2013. 16.marts ik gadu izraisa plašu rezonansi saistībā ar Latvijas leģionāru atceres pasākumu rīkošanu. Šajā jautājumā Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vidū nav vienprātības – vienlīdz daudz ir gan 16.marta atceres pasākumu atbalstītāju, gan noliedzēju. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, martā veiktais pētījums.

Gandrīz puse (44%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem personīgi atbalsta dažādu leģionāru piemiņas pasākumu rīkošanu 16.martā (22% - noteikti jā; 22% - drīzāk jā). Latviešu vidū atbalsts atceres pasākumiem ir pat 68%, kas ievērojami pārsniedz vidējos rādītājus. Vēl salīdzinoši pozitīvāki par leģionāru atceres pasākumiem 16.martā ir šādu sociāli demogrāfisko grupu pārstāvji – vīrieši, lauku teritorijās un Pierīgā dzīvojošie, vidzemnieki, kā arī iedzīvotāji, kuru ģimenēs ir vairāk par 4 cilvēkiem.

Vienlīdz daudz (45%) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir noskaņoti pret leģionāru piemiņas pasākumu rīkošanu 16.martā (31% - noteikti nē; 14% - drīzāk nē). TNS sabiedrības uzvedības pētījumu eksperte Ingrīda Libora komentē, ka ievērojami biežāk leģionāru piemiņas pasākumus 16.martā neatbalsta cittautieši un nepilsoņi. Arī Rīgā un Latgalē dzīvojošie salīdzinoši vairāk ir pret šādu pasākumu organizēšanu 16.martā, kas varētu būt skaidrojams ar cittautiešu un attiecīgi nepilsoņu lielāku īpatsvaru šajos reģionos.

11% aptaujāto nav konkrēta viedokļa par šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 5. līdz 7. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 750 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības