TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Ziemā radio vismaz reizi nedēļā klausījušies 80% Latvijas iedzīvotāju

27.02.2013. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju pētījums: Radio rezultātus par 2013. gada ziemas periodu.

Radio klausīšanās Latvijā

Jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka 2013. gada ziemā vidēji nedēļā radio klausījās 80% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, kas ir par 2 procentpunktiem vairāk nekā 2012. gada rudenī. Savukārt, vismaz reizi dienā 2013. gada ziemā radio ir klausījušies vidēji 60% iedzīvotāju aptaujātā vecuma grupā.

TNS regulārā radio auditorijas pētījuma ziemas perioda rezultāti atklāj, ka viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 271 minūti jeb 4 stundas un 31 minūti, kas ir par 2 minūtēm vairāk nekā 2012. gada rudens periodā.

2013. gada ziemas periodā salīdzinājumā ar 2012. gada rudens periodu Latvijā kopumā ir saglabājusies nemainīga situācija trīs klausītāko radio staciju sarakstā pēc klausīšanās laika sadalījuma. Pirmā klausītākā radio stacija, līdzīgi kā iepriekš, arī 2013. gada ziemas periodā ir „Latvijas Radio 2”, kura klausīšanai veltīti 21,3% no visa kopējā radio klausīšanās laika. Otro vietu ieņem „Latvijas Radio 1” ar 10,9% lielu klausīšanās laika daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojas radio stacija „Radio Skonto” ar 10,5% lielu klausīšanās laika daļu.

Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū 2013. gada ziemā vēl ierindojas tādas radio stacijas, kā „Radio SWH” (5,7%), „Latvijas Radio 4” (5,2%), „EHR (Eiropas hitu radio)” (4,5%), „TOP Radio” (3,9%) „Hiti Rossii / Krievijas hiti” (3,8%), „RETRO FM” (3,4%) un „Star FM” (3,2%).

TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka izmaiņas ir notikušas radio staciju topā pēc kopējās nedēļas auditorijas. Visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2013. gada ziemas periodā, līdzīgi kā 2012. gada rudens periodā, ir radio stacijai „Latvijas radio 2”, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 22,7% jeb 402 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otro vietu ar 14,4% jeb 255 tūkstošiem klausītāju ieņem radio stacija „Radio Skonto”. Savukārt no piektās vietas 2012. gada rudens periodā uz trešo vietu 2013. gada ziemas periodā ar 11,5% jeb 203 tūkstošiem klausītāju ir pakāpusies radio stacija „Latvijas Radio 1”.

Reach (000) – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā tūkstošos
Reach % – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā procentos

Pētījumā iekļautās radio stacijas

Nacionālās apraides radio stacijas

Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM, Super FM, EHR (Eiropas hitu radio).

Rīgas radio stacijas

AUTORADIO, BBC World Service, Capital FM, EUROPA PLUS 99,5 FM, Jumor FM 88,6, Hiti Rossii / Krievijas hiti, Radio 101, Radio Baltkom, Radio Merkurs, Radio MIX FM 102,7, Radio NABA, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, Radio Valmiera, RETRO FM, Riga Radio, SPIN FM, SWH +, SWH Rock, TOP Radio.

Reģionālās radio stacijas

City Radio, Divu krastu radio, Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, NOVOE RADIO - Golos Rossiji (Krāslava), Radio ALISE PLUS (Russkoe Muzikaljnoe Radio), Radio Ef – Ei, Radio Saldus, Radio Sigulda, Rietumu radio, SWH+ Daugavpils.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS Nacionālo Mediju Pētījumu: Radio, Ziema 2013 veica laika periodā no 2012. gada 29. oktobra līdz 2013. gada 3. februārim. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 2117 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības