TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



13% Latvijas iedzīvotāju jebkad ir izmantojuši ātros kredītus

23.01.2013. 13% Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka jebkad ir izmantojuši ātro kredītu pakalpojumus. To atklāj pētījumu kompānijas TNS 2012.gadā veiktais Latvijas iedzīvotāju patēriņa pētījums TNS Atlas.

TNS finanšu nozares pētījumu eksperte Ilva Pudule komentē: „Ātro kredītu ņemšana bieži vien ir saistīta ar iedzīvotāju nodarbošanās veidu, ienākumu līmeni, vecumu, kā arī to, vai ģimenē ir bērni. Salīdzinoši biežāk iespēju ātri aizņemties summas līdz 1000 LVL izmanto pakalpojumu un tirdzniecības jomas darbinieki kā, piemēram, sekretāres, bibliotekāri, pasta darbinieki, pārdevēji, frizieri, policisti, ugunsdzēsēji u.tml. (23%), iedzīvotāji vecumā no 30 līdz 39 gadiem (23%), kā arī tie, kuru ģimenēs ir bērni (18%). Ja personīgo ienākumu līmenis ir lielāks par 250 latiem mēnesī, arī tad ātrie kredīti tiek ņemti biežāk, kas varētu būt saistīts ar iespējām turpmāk arī atmaksāt aizņēmumu un attiecīgi arī augstāku varbūtību tos saņemt.

Savukārt salīdzinoši retāk ātros kredītus ņem augstākā un vidējā līmeņa vadītāji, pensionāri, iedzīvotāji vecāki par 50 gadiem, kā arī cilvēki, kuri dzīvo vieni vai arī kuru ģimenēs nav bērnu.
Interesanti, ka pārliecinošam vairākumam (88%) Latvijas iedzīvotāju nepatīk būt kādam parādā, un biežāk tie ir pensijas vecuma cilvēki, kuriem varētu būt raksturīgs izteiciens „parāds nav brālis”. Tikai 3% iedzīvotāju attieksme pret parādsaistībām ir neitrāla, savukārt 8% nav iebildumi pret palikšanu kādam parādā.”

Ātro kredītu reklāmas aizņem 4% no kopējā reklāmas tirgus pēc reklāmas gadījumu skaita. Visvairāk ātro kredītu reklāmas ir televīzijā un avīzēs - 5%, liecina pētījumu kompānijas TNS Reklāmu reģistra dati par 2012.gada 11 mēnešiem. Vismazāk ātro kredītu reklāmas ir žurnālos (1%) un internetā (2%).


Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS patēriņa paradumu pētījumu TNS AtlasTM Pavasaris 2012 veica laikā no 2012. gada 6.februāra līdz 13.maijam. Izmantojot datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 1748 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja norisinājās respondenta dzīvesvietā regulārās iedzīvotāju aptaujas Omnibuss ietvaros.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības