TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Decembrī reklāmas apjoms pieaudzis TV, radio un žurnālos, salīdzinot ar 2011. gadu

29.01.2013. Pētījumu aģentūra TNS apkopojusi decembra televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2012. gada decembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2011. gada decembri, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts TV, radio un žurnālos, bet avīzēs un vidē novērots reklāmas apjoma samazinājums.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka turpinās iepriekšējā tendence – TV ir straujāk augošais medijs, savukārt, avīzēs novērojams reklāmas apjoma samazinājums.

Televīzija

Televīzijā kopumā 2012. gada decembrī pārraidītas 49 605 minūtes reklāmas. 2012. gadā salīdzinātajos kanālos noraidīts par 12% vairāk reklāmas nekā 2011. gada decembrī. Decembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija TELE2, PROCTER & GAMBLE, HENKEL, BITE un MAXIMA.

Radio

Radio reklāmas apjoms 2012. gada decembrī bija 22 246 minūtes. Salīdzinot tos pašus medijus ar 2011. gada decembri, noraidīts par 11% vairāk reklāmas. Decembrī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija MAXIMA, TELE2, SMSCREDIT.LV, TAULA RĪGA un CENUKLUBS.LV.

Vide

Vidē 2012. gada decembrī bija izvietots 564 252 m² reklāmas. 2012. gada decembrī, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība bija par 1% mazāka nekā 2011. gada decembrī. Decembrī vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija TELE2, LINSTOW, DROGAS, LMT un BITE.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2012. gada decembrī, salīdzinot ar šo periodu 2011. gadā vienādā mediju izlasē, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir palielinājies par 8%, sasniedzot 844 076 cm². Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² decembrī bija L'OREAL, PATOLLO, FRAGRANCES INTERNATIONAL, ELKOR un BDG.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs 2012. gada decembrī sasniedza 396 849 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2011. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 27%. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² decembrī bija HIPOTĒKU BANKA, RADIO ENTERTAINMENT, MAKROENTERTAINMENT, BDG un CENUKLUBS.LV.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox Crime, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio 101, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Spin FM, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Rock.

Vide

BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Sekretov (rus), B&B Biznes ... (rus), Biznes & Baltija (rus), Čas (rus), Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), Televīzijas Programma, TV-Programma (rus), Vesti (rus), Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

100 labi padomi, 36,6C, Auto Bild Latvija, B&B Plus (rus), Biznes & Referent (rus), Copes Lietas, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Dienas Ēdieni, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Materia Medica, Mūsmājas, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Patron (rus), Playboy, Praktiskais Latvietis, Privātā Dzīve, Railway Outlook, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Vakara Ziņas, Veselība.

Uzmanību! Salīdzinājumos ņemti vērā tikai to mediju dati, kas fiksēti abos salīdzinātajos periodos! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības