TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



1/3 Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju Satiksmes ministra A.Roņa demisiju vērtē pozitīvi

22.01.2012. Kopumā 30% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisiju vērtē pozitīvi (9% - ļoti pozitīvi; 21% - drīzāk pozitīvi). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, janvārī veiktais pētījums.

Pretējās domās ir ceturtā daļa (25%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisiju vērtē negatīvi (6% - ļoti negatīvi; 19% - drīzāk negatīvi.

Tomēr salīdzinoši lielākajai daļai (45%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrēta vērtējuma par bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisiju.

Ceturtā daļa (25%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā norāda, ka Satiksmes ministra amats, pēc bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisijas būtu jāuztic neatkarīgajiem deputātiem.

Salīdzinoši retāk minēts, ka Satiksmes ministra amats būtu jāuztic neatkarīgajiem deputātiem kopā ar partiju „Vienotība” (11%), Nacionālajai apvienībai (10%) vai Reformu partijai (5%).

Savukārt pusei (49%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrēta viedokļa par to, kuram politiskajam spēkam, pēc bijušā Satiksmes ministra Aivja Roņa demisijas, būtu jāuztic Satiksmes ministra amats.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 15. līdz 17. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 750 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības