TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2012. gada decembrī

03.01.2013. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2012. gada decembra (01/12/2012 – 31/12/2012) TV kanālu auditorijas.

Šī gada decembrī skatītākais kanāls bijis TV3 ar 15 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 11,2 %, bet trešais – kanāls PBK ar 10,3 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 9,3 %, kanālam RTR Planeta Baltija - 6,3 %, kanālam NTV Mir Latvija - 6 % un kanālam REN Baltija veltīti 4,6 % no kopējā TV skatīšanai atvēlētā laika. Savukārt kanāliem 3+ un TV5 veltīti katram pa 4 % no TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3,1 %, TV6 – 2,2 %, 1BM – 0,8 % un Kanāla 2 – 0,7 %. Kanālam National Geographic Channel veltīti 0,6 %, kanālam CTC Baltija – 0,4 %, kanālam FOX – 0,3 % un kanālam Fox Life – 0,1 % no visa kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 19 %, bet video un DVD -  2,1 % no visa TV skatīšanai veltītā laika.

Šī gada decembrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 43 minūtes dienā, kas bija par 21 minūti vairāk nekā šī gada novembrī.

Savukārt gada nogalē, 31.decembrī, skatītākais kanāls bija RTR Planeta Baltija, kura vērošanai veltīti 13,9 % no visa šajā dienā TV skatīšanai atvēlētā laika. Otrs skatītākais bijis kanāls LTV1 ar 13,8 %, bet trešais – kanāls PBK ar 13,3 % lielu skatīšanās laika daļu. Ceturtais skatītākais 31.decembrī bijis kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 10,7 %, bet piektais – kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 9 % no visa TV skatīšanai atvēlētā laika.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības