TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Septembrī reklāmas apjoms pieaudzis TV, vidē un žurnālos, salīdzinot ar 2011. gadu

08.11.2012. Pētījumu aģentūra TNS apkopojusi septembra televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2012. gada septembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2011. gada septembri, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts TV, vidē un žurnālos, bet avīzēs un radio novērots reklāmas apjoma samazinājums.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka turpinās tendence būtiski pieaugt TV reklāmu kopējam mēneša garumam un kristies avīžu reklāmas apjomiem. Septembrī pārtrūkusi ilgstošā izaugsme radio, savukārt labākus rezultātus uzrāda vides reklāma.

Televīzija

Televīzijā kopumā 2012. gada septembrī noraidītas 48 944 minūtes reklāmas. Šogad salīdzinātajos kanālos noraidīts par 19% vairāk reklāmas nekā 2011. gada septembrī. Septembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija PROCTER & GAMBLE, HENKEL, TELE2, MAXIMA un KRAFT FOODS.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2012. gada septembrī, salīdzinot ar šo periodu 2011. gadā vienādā mediju izlasē, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir palielinājies par 4%, sasniedzot 593 663 cm². Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² septembrī bija L'OREAL, KRUZAS NCD, TALLINK, PROCTER & GAMBLE un BALTCOM.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs 2012. gada septembrī sasniedza 367 599 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2011. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 28%. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² septembrī bija H & M, LATVIJAS DZELZCEĻŠ, KW BRUUN BALTIC, FLEBOMEDIKA un LATTELECOM.

Radio

Radio reklāmas apjoms 2012. gada septembrī bija 18 737 minūtes. Salīdzinot tos pašus medijus ar 2011. gada septembri, noraidīts par 11% mazāk reklāmas. Septembrī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija MAXIMA, BALTIJAS PĒRLE, SMSCREDIT.LV, SOHO GROUP un CENUKLUBS.LV.

Vide

Vidē šī gada septembrī bija izvietots 538 153 m² reklāmas. Šogad, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība ir par 9% lielāka nekā 2011. gada septembrī. Septembrī vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija TELE2, LINSTOW, LMT, ZIEDOT un TALLINK.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox Crime, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio 101, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Spin FM, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Rock.

Vide

BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Sekretov (rus), B&B Forum (rus), B&B Zdorovje (rus), Biznes & Baltija (rus), Čas (rus), DB Gazele, Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Reklama.lv (rus), Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), Televīzijas Programma, TV-Programma (rus), Vesti (rus), Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

100 labi padomi, 36,6C, Auto Bild Latvija, B&B Plus (rus), Biznes & Referent (rus), Biznesa žurnāls Lietišķā Diena, Būvēt, Copes Lietas, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Dārza Pasaule bibliotēka, Detki.lv, Dienas Ēdieni, Dienas Izklaide, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Dārzs, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Materia Medica, Men's Gadgets (rus), Mūsmājas, Mūsmāju bibliotēka, Next, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Patron (rus), Playboy, Praktiskais Latvietis, Privātā Dzīve, Railway Outlook, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, Una, Vakara Ziņas, Vakara Ziņas+, Veselība, Veselība bibliotēka, Vip Lounge (rus).

Uzmanību! Salīdzinājumos ņemti vērā tikai to mediju dati, kas fiksēti abos salīdzinātajos periodos! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības