TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iznācis TNS Latvia elektroniskais vēstnesis Tavs Neredzamais Sabiedrotais #34!

04.10.2012. Ar aktuālām idejām un rakstiem šajā rudenī pie Jums nāk jau 34-ais TNS vēstneša Tavs Neredzamais Sabiedrotais numurs. Šajā numurā īpaši pievēršamies uzņēmējdarbība tēmai – kā gan Eiropā, gan Latvijā tiek vērtēta uzņēmējdarbība? Kāda ir motivācija tās sākšanai? Cik būtiski ir veicināt uzņēmējdarbības attīstību? Ko uzņēmumi var darīt, lai sekmētu Latvijas attīstību ilgtermiņā? Apskatām būtisku biznesa plānošanas un attīstības jautājumu - cik lielu papildus apgrozījumu var iegūt no esošajiem un jaunajiem zīmola lietotājiem, ja palielina darījumu apjomu ar vienu lietotāju vai piesaista jaunus klientus no konkurējošiem zīmoliem? Mediju nozares pārstāvjiem aktuālas tēmas šajā numurā – reklamētākie zīmoli dažādos medijos un digitālās vides paradumu ietekme uz preses lasīšanu. Noskaidrosim, kā apmierinātība ar dzīvi kopumā ietekmē iedzīvotāju uzskatus.

Un, protams, citas interesantas un aktuālas pētījumu ziņas.

Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!

Cik daudz papildus apgrozījuma vēl var iegūt tirgū?

Jaunākie pētījumi pasaulē un arī Latvijā atklāj, ka patērētāju uzvedība kļūst arvien dinamiskāka un to prognozēt ar tradicionālajām lojalitātes izpētes metodēm kļūs aizvien grūtāk. Šādā situācijā zīmoliem ir jāskatās ne tik daudz uz patērētāju lojalitātes rādītāju, kā uz iespēju palielināt sava zīmola patēriņa daļu kopējā lietotāja patēriņa „grozā”.

Jau no oktobra neiromārketinga pētījumi arī Latvijā!

Pēdējo desmit gadu laikā pasaulē strauji attīstās neirozinātnes izmantošana mārketinga pētījumos. Beidzot arī Latvijā tiks sperti pirmie soļi neiromārketingā. TNS pirmo neiromārketinga pilotpētījumu Latvijā plāno veikt jau oktobrī.

Kā paradumi digitālajā vidē ietekmē drukāto mediju patēriņu?

Šoreiz piedāvājam ieskatīties, kādas ir drukāto mediju patēriņa tendences interneta lietotāju vidū, un cik būtiski tās atšķiras dažādos interneta lietotāju segmentos.

Reklamētākie zīmoli Latvijā 2012. gada 1. pusgadā

Šī gada pirmajā pusgadā Latvijā reklamētāko zīmolu topā pēc neto naudas apjoma nav notikušas būtiskas svārstības - pieci reklamētākie zīmoli ir tie paši, kas 2011. gada 1. pusgadā. Tomēr kāda aina paveras, analizējot reklamētākos zīmolus atsevišķos mediju veidos - TV, prese, radio un vidē?

Vai uzņēmējdarbība ES atšķiras no uzņēmējdarbības citur pasaulē?

ES ir nolēmusi nopietni risināt jautājumu par atšķirībām uzņēmējdarbībā ES un citās valstīs. Rakstā atradīsiet jaunākos TNS pētījumus par to, kā eiropieši vērtē uzņēmējdarbību un tās sniegtās iespējas, un kāda ir eiropiešu motivācija dibināt uzņēmumus.

Vai Latvijas iedzīvotājiem ir motivācija iesaistīties uzņēmējdarbībā?

Pēdējā laikā Latvijā arvien aktuālāka tēma ir uzņēmējdarbības un jaunu uzņēmumu veidošanas veicināšanas aktivitātes. Iedzīvotāju patēriņa ieradumu pētījuma TNS Atlas™ ietvaros noskaidrojām Latvijas iedzīvotāju viedokļus par uzņēmējdarbības uzsākšanu.

Kā uzņēmumi var sekmēt Latvijas attīstību ilgtermiņā?

Veiksmīgi uzņēmumi savu darbības stratēģiju plāno un īsteno ar skatu nākotnē, rūpējoties ne tikai par savu finanšu mērķu sasniegšanu īstermiņā, bet arī sabiedrības ilgtermiņa labumu. TNS pētījumu rezultāti atklāj padziļinātu ieskatu iespējās atbalstīt valsts attīstību.

Kā apmierinātība ar dzīvi kopumā ietekmē iedzīvotāju uzskatus?

Kopējā apmierinātība ar dzīvi ietekmē mūsu katra ikdienu visdažādākajos veidos. Bet cik lielā mērā apmierinātība ar dzīvi ir saistīta ar uzskatiem par to, kā panākt, lai tavu viedokli sadzird lēmumu pieņēmēji?

TNS jau trešo reizi atzīts par ģimenei draudzīgu komersantu

Septembrī Labklājības ministrija atkārtoti ir novērtējusi TNS politiku un pakalpojumu labo praksi kā draudzīgu gan bērniem, gan ģimenēm, jau 3. reizi piešķirot ģimenei draudzīga komersanta statusu. Šajā statusā darbojamies jau kopš 2008. gada.

 

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības