TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Augustā reklāmas apjoms pieaudzis žurnālos, radio un TV, salīdzinot ar 2011. gadu

27.09.2012. Pētījumu aģentūra TNS apkopojusi augusta televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2012. gada augustā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2011. gada augustu, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts žurnālos, radio un TV, bet avīzēs un vidē novērojams reklāmas apjoma samazinājums.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka žurnālos, TV un radio jau ilgstoši turpinās reklāmas apjoma pieaugums, bet negaidīti strauju kritumu jau otro mēnesi pēc kārtas piedzīvo avīzes. Paredzams, ka turpmāk vajadzētu mazināties gan pieauguma, gan krituma apmēriem, stabilizējoties reklāmas apjomam presē un lielākajai reklāmas apjomu pārdalīšanai notiekot starp TV un interneta medijiem.

Televīzija

Televīzijā kopā 2012. gada augustā noraidītas 45 896 minūtes reklāmas. Šogad salīdzinātajos kanālos noraidīts par 8% vairāk reklāmu nekā 2011. gada augustā.

Augustā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija PROCTER & GAMBLE, TELE2, RECKITT BENCKISER, HENKEL un KRAFT FOODS.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2012. gada augustā, salīdzinot ar šo periodu 2011. gadā (vienādā mediju izlasē), pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir palielinājies par 29%, sasniedzot 456 222 cm².

Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² augustā bija L'OREAL, ELKOR, KRUZAS NCD, SPICE un TALLINK.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs 2012. gada augustā sasniedza 365 203 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2011. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 16%.

Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² augustā bija LATVIJAS DZELZCEĻŠ, NORMA-A, PRISMA PEREMARKET, CITADELE BANKA un BDG.

Radio

Radio reklāmas apjoms 2012. gada augustā bija 22 524 minūtes. Salīdzinot tos pašus medijus ar 2011. gada augustu, noraidīts par 22% vairāk reklāmas.

Augustā lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija MAXIMA, TELE2, BDG, ELKOR un SMSCREDIT.LV.

Vide

Vidē šī gada augustā bija izvietots 561 098 m² reklāmas. Šogad, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība ir par 4% mazāka nekā 2011. gada augustā.

Augustā vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija ZIEDOT, LINSTOW, RĪGAS PIENA KOMBINĀTS, LATTELECOM un LMT.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox Crime, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio 101, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Spin FM, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Rock.

Vide

BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Sekretov (rus), B&B Zdorovje (rus), Biznes & Baltija (rus), Čas (rus), Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), Televīzijas Programma, TV-Programma (rus), Vesti (rus), Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

100 labi padomi, 36,6C, Auto Bild Latvija, Biznes & Referent (rus), Biznesa žurnāls Lietišķā Diena, Būvēt, Copes Lietas, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Dārza Pasaule bibliotēka, Degpunktā, Deko, Detki.lv, Dienas Ēdieni, Dienas Izklaide, Doctus, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Dārzs, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Architektūra, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Men's Gadgets (rus), Mūsmājas, Next, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Patiesā Dzīve, Playboy, Praktiskais Latvietis, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, Una, Una bibliotēka, Vakara Ziņas, Veselība.

Uzmanību! Salīdzinājumos ņemti vērā tikai to mediju dati, kas fiksēti abos salīdzinātajos periodos! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības