TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Jūnijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 23%, salīdzinot ar 2011. gadu

05.07.2012. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2012. gada jūniju.

TNS Reklāmu reģistrs jūnijā televīzijā ir reģistrējis 147 563 reklāmas un 15 149 sponsorreklāmas gadījumus. Jūnijā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 28%, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 7%, kopumā nodrošinot 23% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka pretēji ierastajam šī gada jūnijā TV noraidīts vairāk reklāmu nekā maijā, bet sponsorreklāmu apjoma samazinājums gan nav ļāvis pārspēt kopējo reklāmas gadījumu skaitu.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka jūnijā lielākā daļa reklāmu (46,5%) tiek noraidītas „dienas” laikā (no 9:00-18:00). Būtiskākās svārstības notikušas pārvietojoties reklāmām no „rīta” (7:00-9:00) uz „nakts” (00:00-07:00) periodu. Naktī novērojams arī straujākais reklāmu skaita pieaugums, salīdzinot ar 2011. gada jūniju – par 58%.

Jūnijā reklamētāko nozaru TOP virsotnē joprojām ir mazumtirdzniecības nozare, kas stabili pārņēmusi šo pozīciju no iepriekš biežāk reklamētās mobilo sakaru nozares. Visstraujāk augusi finanšu institūciju un pakalpojumu nozare, ieņemot 2. Pozīciju, un šī gada jūnijā trīskāršojot kopējo TV reklāmu skaitu, salīdzinot ar 2011. gada jūniju. Mobilo sakaru nozare joprojām samazina reklāmu skaitu un ierindojas 3. vietā. Bet TOP5 noslēdz saldumu un konditorejas nozare ar 32% pieaugumu un auksto dzērienu nozare ar 7% reklāmu skaita samazinājumu.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox Crime, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, OE, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2012. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 23 avīzēm, 65 žurnāliem, 16 radio stacijām, 21 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības