TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Salīdzinoši biežāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji Līgo svētkus plāno svinēt mājās, ģimenes lokā

22.06.2012. Salīdzinoši biežāk (28%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno svinēt Līgo svētkus mājās ģimenes lokā. Tāpat Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji biežāk plāno svinēt Līgo svētkus pie draugiem/radiem/paziņām (17%) un pie dabas, dārzā vai pludmalē (17%). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūnijā veiktais pētījums.

Savukārt salīdzinoši retāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji plāno Līgo svētkus atzīmēt kādā publiskā pasākumā (3%), ārzemēs (3%), īrētā atpūtas namā (1%). Savukārt 2% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norāda, ka Līgo svētkos strādās.

16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vēl nav izlēmuši par Līgo svētku svinībām, kamēr desmitā daļa (10%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neplāno atzīmēt Līgo svētkus.

3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Vairāk nekā puse (57%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju Līgo svētku svinībām plāno tērēt līdz 20 LVL (23% - plāno tērēt līdz 10 LVL; 34% - no 11 līdz 20 LVL).

Ceturtā daļa (23%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka plāno Līgo svētku svinībām tērēt no 21 līdz 50 LVL, kamēr salīdzinoši neliela daļa (4%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norāda, ka Līgo svētku svinībām plāno tērēt vairāk nekā 50 LVL.

16% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 12. līdz 14. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības