TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Maijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 16%, salīdzinot ar 2011. gadu

06.06.2012. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2012. gada maiju.

TNS Reklāmu reģistrs maijā televīzijā ir reģistrējis 141 871 reklāmas un 21 489 sponsorreklāmas gadījumus. Maijā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 19%, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 3%, kopumā nodrošinot 16% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka maijs ir ievērojams ar to, ka uzstādīts jauns Latvijas TV reklāmu skaita rekords. Tā kā vasarā tradicionāli reklāmu skaits samazinās, domājams, ka šis rekords paliks nepārspēts vismaz līdz oktobrim.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka, maijā, pretēji iepriekšējos mēnešos novērotajam, praktiski nav notikušas nekādas svārstības. Lielākā daļa reklāmu (46,5%) tiek noraidītas „dienas” laikā (no 9:00-18:00).

Šī gada maijā reklamētāko nozaru virsotnē joprojām atrodas mazumtirdzniecības nozare, turklāt palielinot reklāmu skaitu par vērā ņemamiem 72%, salīdzinot ar 2011. gada maiju. Vislielāko pieaugumu, gan jau vairākus mēnešus piedzīvo finanšu institūciju un pakalpojumu nozare, maijā ieņemot 3. pozīciju ar 140% kāpumu. Tuvojoties vasarai, aktīvi reklamējas alkoholisko dzērienu un auksto (bezalkoholisko) dzērienu nozaru pārstāvji, izvirzoties attiecīgi TOP 2. un 4. vietā. Joprojām salīdzinoši neaktīvi reklamējas mobilo sakaru nozares reklāmdevēji, jau ilgstoši atrodoties ārpus TOP5.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox Crime, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, OE, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu aģentūra TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2012. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 23 avīzēm, 65 žurnāliem, 16 radio stacijām, 21 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības