TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



57. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos Baltijas valstīs

30.05.2012. Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 57.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Latvijā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi kanālā LTV1, kurā piedalījās Latvijas pārstāve Anmary ar dziesmu Beautiful song, vēroja vidēji 14,6 % jeb 297,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otro Eirovīzijas pusfināla tiešraidi vēroja vidēji 8,1 % jeb 164,4 tūkstoši skatītāju. Savukārt fināla tiešraidi vēroja vidēji 14 % jeb 284,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Iepriekšējos divos gados Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās dati bijuši šādi: 2010.gadā pirmo pusfinālu kanālā LTV1 vērojuši vidēji 15,7 %, otro pusfinālu – vidēji 7,7 %, bet fināla pārraidi – vidēji 13,1 % skatītāju. Savukārt 2011.gada Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmo pusfinālu vērojuši vidēji 5,5 %, otro pusfinālu – vidēji 11 %, bet fināla pārraidi vidēji 9,4 % Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Lietuvā pirmo Eirovīzijas dziesmu konkursa pusfinālu kanālā LTV vērojuši vidēji 9,1 %, savukārt otro pusfinālu, kurā piedalījās Lietuvas pārstāvis Donijs Montells ar dziesmu Love is blind – vidēji 13,9 % skatītāju. Bet fināla tiešraidi vēroja vidēji 15,5 % Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Igaunijā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmo pusfinālu kanālā ETV vēroja vidēji 15,5 % skatītāju. Savukārt otrā pusfināla tiešraidi, kurā piedalījās Igauņu pārstāvis Ots Leplands ar dziesmu Kuula, vēroja vidēji 26,2 % Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Bet fināla tiešraidi vēroja vidēji 29,1 % skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības