TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iznācis TNS Latvia elektroniskais vēstnesis Tavs Neredzamais Sabiedrotais #32!

16.04.2012. Ar aktuālām idejām un rakstiem šajā pavasarī pie Jums nāk jau 32-ais TNS vēstneša Tavs Neredzamais Sabiedrotais numurs. Šajā numurā apskatām, ar kādiem izaicinājumiem un iespējām saskaras IT nozare korporatīvās reputācijas kontekstā, kā, sabalansējot zīmola solījumu un uzņēmuma reālo sniegumu, var gūt ilgtermiņa izaugsmi. Pētām tēmu, kā dažādas vērtības ietekmē Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu. Sniegsim ieskatu, kādas ir strādājošo un studentu ekspektācijas attiecībā uz darba devējiem? Kādi ir darba devēju izvēles kritēriji? Kuri uzņēmumi ir pievilcīgākie darba devēji Latvijā?

Mediju nozares pārstāvjiem aktuālas tēmas šajā numurā ir par Latvijas un Baltijas reklāmas tirgus tendencēm, kā arī metodoloģiski jaunumi – radio tiešsaistes dienasgrāmata un dažādu pētījumu datu integrēšanas iespējas. Šoreiz pievēršamies arī tematikai par telefoninterviju kvalitātes standartiem.

Atradīsiet arī rakstus par sabiedrībā aktuālām sociālajām tēmām, piemēram, sabiedrības novecošanos un glābšanas dienesta tālruni.

Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!

Inta Priedola: Informāciju tehnoloģiju nozares iespējas un izaicinājumi Latvijā

TNS korporatīvās reputācijas pētījums informāciju tehnoloģiju nozarē 2011.gadā atklāj IT nozari kā prestižu nozari Latvijā ar augstu korporatīvo reputāciju, kas atbilst augstākiem Eiropas IT nozares rādītājiem. Kādas ir IT nozares iespējas un izaicinājumi Latvijā?

Arta Kudlāne: Kā panākt stabilu ilgtermiņa izaugsmi?

Jebkura uzņēmuma stabilas ilgtermiņa izaugsmes pamatā ir divi būtiski faktori, kurus bieži vērtējam atsevišķi - esošo klientu pieredzes vadība un jaunu klientu piesaiste. Analizējot gan zīmola solījumu, gan uzņēmuma reālo sniegumu, uzņēmums iegūst visefektīvāko kombināciju ilgtermiņa attīstībai.

Nataļja Kovaļova: Kādas vērtības ietekmē pārtikas patēriņu?

Ēdiena baudīšana mūsdienās ir viena no patīkamākajām lietām, taču ar pārtiku ir saistīti arī dažādi strīdīgi jautājumi. Ēdiens ir mūsu primārā nepieciešamība un ar to saistītie jautājumi mums vienmēr ir bijuši ļoti svarīgi. Patēriņa ieradumu pētījuma TNS AtlasTM ietvaros tika noskaidrots, kādas vērtības ietekmē Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu.

Signe Kaņējeva: Strādājošie Latvijā par pievilcīgākiem darba devējiem uzskata drošus, stabilus un savā nozarē veiksmīgus uzņēmumus

Kādas ir strādājošo un topošo speciālistu – studentu ekspektācijas attiecībā uz darba devējiem? Kādi ir darba devēju izvēles kritēriji? Kuri uzņēmumi ir pievilcīgākie darba devēji Latvijā? Šos un citus aspektus atklāj TNS veiktais Pievilcīgāko darba devēju tēla pētījums.

Oskars Rumpēters: Baltijas mediju reklāmas tirgus 2011. gadā pieaudzis par 6%

Kā 2011.gadā ir attīstījies Baltijas mediju reklāmas tirgus? TNS veiktais pētījums liecina, ka straujākais reklāmas tirgus pieaugums bija novērojams Igaunijā, kā arī turpinās tendence, ka lielākie Baltijas reklāmdevēji ir mobilo sakaru operatori. Plāšāks Baltijas mediju reklāmas tirgus apskats rakstā!

Oskars Rumpēters: Reklāmu skaits un lielākie reklāmdevēji 2011. gadā

Kā 2011.gada laikā ir mainījies reklāmu skaits Latvijas medijos? Kuri ir bijuši lielākie reklāmdevēji Latvijā pēc medijos izvietoto reklāmu skaita? Šajā rakstā būs iespēja uzzināt, kuri ir lielākie reklāmdevēji dažādos mediju veidos.

Elīna Krūze: Data Fusion – padziļinātas datu analīzes iespējas

Marta sākumā Skotijas pilsētā Edinburgā norisinājās ikgadējā Kantar Global Custom Media Network konference. Tajā aplūkoja arī tēmu par Data Fusion, kas ir dažādu pētījumu datu integrēšana vienotā datubāzē. Vienkāršāk runājot, tiek veikti saturiski dažādi pētījumi, kuru rezultāti pēc tam tiek apvienoti. Kādas vēl ir datu integrēšanas iespējas?

Signe Hokonena: Radio tiešsaistes dienasgrāmata - jaunums radio auditorijas pētījumos pasaulē!

Attīstot un pilnveidojot radio auditorijas mērījumu metodoloģijas Kantar drīzumā pabeigs darbu pie Online Diary jeb radio tiešsaistes dienasgrāmatas izstrādes. Tā ir alternatīva papīra dienasgrāmatām un sniedz iespēju izvēlēties – atzīmēt radio klausīšanās paradumus papīra vai tiešsaistes formā.

Aija Feldmane: Baltieši ievērojami informētāki par Eiropas glābšanas dienesta numuru 112 nekā eiropieši kopumā

Laika relatīvā vērtība mūsu drošības jautājumos ir viens no iemesliem, kādēļ izveidots Eiropas glābšanas dienesta numurs 112. TNS pētījuma rezultāti liecina, ka vairākums Baltijas valstu pilsoņu ārkārtas situācijā zvanītu tieši uz šo numuru.

Monta Dalke: Kad cilvēks no „jauna cilvēka” kļūst par „vecu” jeb kāda ir iedzīvotāju attieksme pret sabiedrības novecošanos

Mūsdienās cilvēku iespējamā bioloģiskā vecuma robeža ir vairākkārtīgi pieaugusi. Tas mainījis arī kopējo iedzīvotāju demogrāfisko situāciju un paaudžu savstarpējās attiecības. Sabiedrība kopumā kļūst aizvien vecāka. Kāds ir vecums, kad cilvēku vairs neuzskata par "jaunu"? Kā Latvijā tiek uztverti gados vecāki cilvēki?

Santa Tolka: Telefoninterviju datu ieguves standarti

Iepriekšējos elektroniskā vēstneša Tavs Neredzamais Sabiedrotais numuros iepazīstināju ar to, kādus kvalitātes standartus TNS ievēro, veicot aptaujas internetā un iedzīvotāju dzīvesvietās. Šoreiz par telefoninterviju svarīgākajiem kvalitātes kritērijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia
 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības