TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Oktobrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 8 %, salīdzinot ar 2010. gadu

07.11.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2011. gada oktobri.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs oktobrī televīzijā ir reģistrējis 107 549 reklāmas un 23 759 sponsorreklāmas gadījumus. TV reklāmas gadījumu skaits oktobrī ir pieaudzis par 9 %, bet sponsorreklāmu skaits – par 6 %, kopumā nodrošinot 8 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka oktobris ievērojams ar salīdzinoši lielu skaitu sponsorreklāmu – lielākoties raidījumos „900 sekundes”, „Mājokļa jautājums” un „OKarte Skatuve. Dzimuši mūzikai. Koncerts”.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka, salīdzinājumā ar septembri, oktobrī mazāk reklāmu izvietotas dienas laikā (9:00-18:00), bet palielinājies rīta stundās (7:00-9:00) noraidīto reklāmu īpatsvars. Prime Time (laikā no 18:00-24:00) noraidīti vairāk nekā 40 % visu diennakts reklāmu.

Šī gada oktobrī TV visaktīvāk reklamētas zāles – ar 28 % skaita pieaugumu pret pagājušā gada oktobri. Par 31 % vairāk reklāmu izvietojuši mazumtirdzniecības nozares reklāmdevēji. Ierasti aktīvākas nozares – mobilo sakaru – reklāmdevēji šogad samazinājuši TV reklāmu skaitu par 26 % un ieņem TOP 3. pozīciju.


* Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

1BM, 3+, Fox Crime, Fox Life, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, OE, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Riga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 15 radio stacijām, 8 interneta lapām, 7 vides reklāmas medijiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv    


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības