TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Novembrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 12 %, salīdzinot ar 2010. gadu

12.12.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2011. gada novembri.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs novembrī televīzijā ir reģistrējis 106 301 reklāmas un 26 917 sponsorreklāmas gadījumus. TV reklāmas gadījumu skaits novembrī ir pieaudzis par 9 %, bet sponsorreklāmu skaits – par 28 %, kopumā nodrošinot 12 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka novembris ievērojams ar to, ka turpinās oktobrī iesākusies tendence straujāk pieaugt tieši sponsorreklāmu skaitam.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka salīdzinājumā ar oktobri, novembrī mazāk reklāmu izvietotas dienas laikā (9:00-18:00), bet palielinājies rīta stundās (7:00-9:00) noraidīto reklāmu īpatsvars. Arī šī tendence saglabājusies kopš oktobra.

Šī gada novembrī TV visaktīvāk reklamēti mobilie sakari – ar 2 % reklāmu skaita pieaugumu pret pagājušā gada novembri. Par 101 % vairāk reklāmu izvietojuši finanšu institūciju un pakalpojumu nozares reklāmdevēji. Kopā visās 5 reklamētākajās nozarēs reklāmu skaits pieaudzis par 28 %, ievērojami pārsniedzot kopējo 9 % pieaugumu TV reklāmas tirgū.


* Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

1BM, 3+, Fox Crime, Fox Life, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, OE, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Riga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 16 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 15 radio stacijām, 21 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv    


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības