TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2012. gada janvārī

02.02.2012. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2012. gada janvāra (01/01/2012 – 31/01/2012) TV kanālu auditorijas.

2012.gada janvārī skatītākais bijis kanāls TV3 ar 11,7 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis kanāls PBK , kura vērošanai veltīti 11,2 % no kopējā skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais janvārī bijis kanāls LNT ar 11,1 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 9,4 %, kanālam NTV Mir Latvija – 6,3 %, kanālam RTR Planeta Baltija 5,7 % un kanālam LTV7 – 5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāla 3 + skatīšanās laika daļa šī gada janvārī bija 4,3 %, kanāla TV5 Rīga – 4,2 %, kanāla REN Baltija – 3,6 % un kanāla TV6 - 3,1 %.

Kanālam 2 , kurš iepriekš bija zināms ar nosaukumu LMK , veltīti 0,9 % no kopējā TV skatīšanās laika, kanālam National Geographic Channel veltīti 0,6 %, kanālam 1BM  -  0,5 % un kanālam Fox Crime – 0,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem OE un CTC Baltija veltīti katram pa 0,2 %, bet kanālam Fox Life – 0,1 % no visa TV skatīšanai veltītā laika šī gada janvārī. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 18,4 %, bet video un DVD skatīšanai – 2,9 % no kopējā TV skatīšanās laika.

2012.gada janvārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 44 minūtes dienā, tas bija par 4 minūtēm vairāk nekā 2011.gada decembrī.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības