TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2011. gada decembrī

2012.01.03. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada decembra (01/12/2011 – 31/12/2011) TV kanālu auditorijas.

2011.gada decembrī skatītākais bijis kanāls TV3 ar 14,1 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais kanāls - LNT , kura vērošanai veltīti 11,4 %, bet trešais – kanāls PBK , kura vērošanai veltīti 10,9 % no visa kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla LTV1 skatīšanai veltīti 8,6 %, kanāla NTV Mir Latvija – 5,8 % un kanāla LTV7 – 5 % no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 3+ un TV5 Rīga katram veltīti pa 4,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāla RTR Planeta Baltija skatīšanās laika daļa pagājušā gada decembrī bija 4,1 %, bet kanāla REN Baltija – 3 % un kanāla TV6 – 2,8 %. Kanālam LMK veltīti 0,8 %, bet kanālam 1BM – 0,6 %. Kanālam Fox Crime un kanālam National Geographic Channel   veltīti katram pa 0,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Pa 0,2 % katram no kopējā skatīšanās laika veltīti kanālam OE un kanālam CTC Baltija , kurš pētījumā iekļauts no 2011.gada 1. decembra. Kanāla Fox Life skatīšanās laika daļa decembrī bija 0,1 %. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 19 %, bet video un DVD – 2,8 %.

2011.gada decembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 40 minūtes dienā, tas bija par 14 minūtēm vairāk nekā 2011.gada novembrī.

Savukārt pašā gada nogalē, 31.decembrī, skatītākais bijis kanāls PBK , kura vērošanai veltīti 17 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laikā. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 10,8 %, bet trešais – LTV1 ar 9,6 % lielu skatīšanās laika daļu.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības