TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lasītākie žurnāli un laikraksti 2011. gadā

19.12.2011. Jau iepriekš rakstījām, ka tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi preses auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju pētījums: Prese 2011. gada rezultātus, kuros apkopota informācija par 220 drukātajiem preses izdevumiem.

Kā liecina Nacionālā Mediju pētījuma: Prese 2011. gada rezultāti, pēdējā gada laikā lasītāko žurnālu sarindojuma pirmajā pieciniekā izmaiņas nav notikušas, un 2011. gada datu apkopojumā TOP 5 pozīcijas ir saglabājuši visi pieci 2010. gada līderi. Pirmajās trijās vietās ierindojas nedēļas žurnāli Ieva, Privātā Dzīve un Kas Jauns , ceturto vietu ieņem divnedēļu žurnāls Ievas Stāsti , bet piektā vietā lasītāko žurnālu sarindojumā ir mēneša žurnāls Ilustrētā Zinātne.

Lasītāko laikrakstu sarindojumā 2011. gadā uz pirmo vietu pakāpies krievu valodā rakstošais nedēļas laikraksts - MK Latvija (rus) , kurš 2010. gadā bija otrais lasītākais laikraksts, bet 2009. gadā ieņēma tikai desmito vietu lasītāko laikrakstu sarindojumā. Otrā vietā ierindojas līdzšinējais līderis – televīzijas programmas TV-Programma (rus) . Trešo un ceturto vietu nemainīgi ir saglabājuši reklāmas laikraksts Rīgas Santīms un krievu valodā iznākošā televīzijas programma Teleprogramma s dadei Mišei (rus) , bet uz piekto vietu 2011. gadā ir pakāpies krievu valodā rakstošais dienas laikraksts Vesti Segodņa (rus) . Lielākie latviešu valodā rakstošie dienas laikraksti Diena un Latvijas Avīze attiecīgi ierindojas sestā un septītā vietā lasītāko laikrakstu sarindojumā.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia preses auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Prese, Gads 2011 veica no 2010.gada 1.novembra līdz 2011.gada 30.oktobrim. Izmantojot datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 12 687 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības