TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Oktobrī reklāmas apjoms pieaudzis visās mediju grupās, salīdzinot ar 2010. gadu

06.12.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi oktobra televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2011. gada oktobrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2010. gada oktobri, reklāmas apjoma pieaugums novērojams radio, vidē, žurnālos, avīzēs un arī TV.

TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka stabila pieauguma tendence jau kopš jūlija turpinās radio reklāmā. Šogad radio noraidīts par 32 % vairāk reklāmas nekā pagājušā gada oktobrī. Oktobris arī ir pirmais mēnesis kopš maija, kad pieaugums ir visās mediju grupās.

Televīzija

Televīzijā kopā 2011. gada oktobrī noraidītas 38 703 minūtes reklāmas. Šogad salīdzinātajos kanālos noraidīts par 1 % vairāk nekā 2010. gada oktobrī. Šī gada oktobrī ir reģistrētas 119 548 reklāmas – skaita ziņā par 4 % vairāk nekā šajā periodā pagājušajā gadā.

Oktobrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija PROCTER & GAMBLE, TELE2, HENKEL, RIMI un KRAFT FOODS. Reklamētākie zīmoli televīzijā – MAXIMA, RIMI, ZELTA ZIVTIŅA, LATTELECOM un BITE.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs 2011. gada oktobrī sasniedza 522 216 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir pieaudzis par 4 %. Avīžu reklāmu skaits šajā periodā, salīdzinot vienus un tos pašus izdevumus, samazinājies par 4 %. Kopējais reģistrēto reklāmu skaits oktobrī sasniedza 5 244 reklāmas.

Lielākie reklāmdevēji avīzēs (pēc reklāmas laukuma cm²) oktobrī bija PRISMA PEREMARKET, TOYOTA BALTIC, KW BRUUN BALTIC, MAKROENTERTAINMENT un BDG. Reklamētākie zīmoli avīzēs – PRISMA, PEUGEOT, NISSAN, VOLKSWAGEN un HIPOTĒKU BANKA.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2011. gada oktobrī, salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā (vienādā mediju izlasē), pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir palielinājies par 18 %, sasniedzot 641 404 cm². Savukārt, reklāmu skaits šajā periodā pieaudzis par 6 %. Kopā žurnālos oktobrī bija izvietotas 1 648 reklāmas.

Lielākie reklāmdevēji žurnālos (pēc reklāmas laukuma cm²) oktobrī bija PROCTER & GAMBLE, L'OREAL, TALLINK, LAIMA un DĪKSNA. Reklamētākie zīmoli žurnālos – TALLINK, RĪGA PLAZA, LAIMA, L'OREAL un IROBOT.

Radio

Radio reklāmas apjoms 2011. gada oktobrī bija 20 564 minūtes. Salīdzinot tos pašus medijus ar 2010. gada oktobri, noraidīts par 32 % vairāk reklāmas. Reklāmu skaits radio, salīdzinot šos periodus, arī ir pieaudzis par 32 %. Šī gada oktobrī radio noraidītas 45 080 reklāmas.

Oktobrī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija MAXIMA, TEXOBLOCK, CENUKLUBS.LV, RIMI un BDG. Visvairāk reklamētie zīmoli radio – MAXIMA, TEXOBLOCK, CENUKLUBS.LV, PRISMA un K-RAUTA.

Vide

Vidē šī gada oktobrī bija izvietoti 479 202 m² reklāmas. Šogad, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība ir par 22 % lielāka nekā 2010. gada oktobrī. Vides reklāmas gadījumu skaits sasniedzis 74 966 un, salīdzinot šos periodus, pieaudzis par 29 %.

Oktobrī vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija TELE2, LINSTOW, LATVIJAS DARBA DEVĒJU KONFEDERĀCIJA, RIMI un LATTELECOM. Reklamētākie zīmoli vidē – TELE2, CIK LIELA IR TAVA ĒNA?, LATTELECOM, RIMI un SAMSUNG.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, Fox Crime, Fox Life, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Riga, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latviešu Radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio 101, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Vide

BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Sekretov (rus), B&B Zdorovje (rus), Biznes & Baltija (rus), Čas (rus), DB Auto, Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Reklama.lv (rus), Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), Televīzijas Programma, TV-Programma (rus), Vesti (rus), Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

36,6C, Auto Bild Latvija, B&B Plus (rus), Biznes & Referent (rus), Biznesa žurnāls Lietišķā Diena, Copes Lietas, Cosmopolitan, Dari Pats, Dari Pats bibliotēka, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Izklaide TV, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Men's Gadgets (rus), Mūsmājas, Next, Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Patron (rus), Playboy, Praktiskais Latvietis, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, Una, Vakara Ziņas, Veselība, Veselība bibliotēka.

Uzmanību! Salīdzinājumos ņemti vērā tikai to mediju dati, kas fiksēti abos salīdzinātajos periodos! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs. TV kopējā noraidīto reklāmu laikā netiek skaitīta sponsorreklāma.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com//TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības