TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Uzņēmumu vadītāji aktīvi lasa drukāto presi un lieto internetu

07.11.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi regulārā uzņēmumu īpašnieku un vidējā/augstākā līmeņa vadītāju pētījuma Biznesa Omnibuss rezultātus . Šī pētījuma ietvaros tika aptaujāti 1002 Latvijas uzņēmumu īpašnieki un vidējā/augstākā līmeņa vadītāji par dažādām tēmām, tai skaitā par drukāto izdevumu lasīšanu un interneta resursu lietošanu. Pētījumā tika apkopota informācija par 81 drukāto preses izdevumu un 44 interneta lapu auditoriju.

Kā liecina 2011. gada rudens Biznesa Omnibusa pētījuma rezultāti, šajā periodā vidēji 93 % Latvijas uzņēmumu īpašnieku un augstākā/ vidējā līmeņa vadītāju ir lasījuši vai caurskatījuši vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem. Internetu pēdējo 7 dienu laikā ir lietojuši 97 % Latvijas uzņēmumu īpašnieku un augstākā/ vidējā līmeņa vadītāju.

TNS Latvia mediju pētījumu klientu vadītāja Kristīne Daugule norāda, ka 2011. gada rudenī lasītākie izdevumi biznesa vidē ir dienas laikraksti Dienas Bizness un Diena, kā arī iknedēļas žurnāls Sestdiena.

2011. gada rudens pētījums Biznesa Omnibuss parāda, ka apmeklētākās interneta lapas biznesa vidē ir Google, Delfi (latviešu un krievu versija) un Inbox.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica pētījumu Biznesa Omnibuss, Rudens 2011 laikā no 2011. gada 22. septembra līdz 2011. gada 31. oktobrim. Izmantojot datorizētās telefonintervijas intervijas (CATI), visā Latvijā tika aptaujāti 1002 uzņēmumu īpašnieki un vidējā/ augstākā līmeņa vadītāji.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības