TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Priekšvēlēšanu un vēlēšanu raidījumi TV kanālos

06.10.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada augusta un septembra (10/08/2011 – 17/09/2011) priekšvēlēšanu un vēlēšanu raidījumu auditorijas TV kanālos.

Starp TV kanālu piedāvātajiem priekšvēlēšanu raidījumiem skatītākais bijis Līderu debates. Premjeri kanālā LNT. Šīs debates vērojuši vidēji 7,2 % jeb 148,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrs skatītākais priekšvēlēšanu raidījums – Pēdējais vārds kanālā TV3 . Šo raidījumu vērojuši vidēji 6,1 % jeb 125,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešais skatītākais raidījums Izvēlies nākotni! kanālā LTV1 , kuru vērojuši vidēji 5,4 % jeb 111,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Vēlēšanu dienas – 17.septembra skatītākais vēlēšanām veltītais raidījums bijis Panorāma . Izvēlies nākotni kanālā LTV1 . Šo raidījumu vērojuši vidēji 11,1 % jeb 226,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Otrajā vietā – Izvēlies nākotni! kanālā LTV1 , kuru vērojuši vidēji 6,1 % jeb 124,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešajā vietā starp vēlēšanām veltītajiem raidījumiem – LNT ziņas. Vēlēšanas’11 kanālā LNT , kuras vērojuši vidēji 4,5 % jeb 93,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings     % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share     % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības