TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Augustā TV reklāmu skaits pieaudzis par 7 %, salīdzinot ar 2010. gadu

07.09.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2011. gada augustu.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs augustā televīzijā ir reģistrējis 95 069 reklāmas un 11 779 sponsorreklāmas gadījumus. Reklāmas gadījumu skaits augustā ir pieaudzis par 11 %, bet sponsorreklāmu skaits sarucis par 18 %, kopumā nodrošinot 7 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, neskatoties uz kopējo TV reklāmu skaita pieaugumu, četras no piecām visbiežāk reklamētajām nozarēm šī gada augustā piedzīvojušas reklāmu skaita kritumu, kas liecina, ka aktīvāk reklamētas citas, ārpus TOP5 palikušās nozares.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka salīdzinājumā ar jūliju, augustā mazāk reklāmu izvietotas dienas laikā (9:00-18:00), bet palielinājies rīta stundās (7:00-9:00) noraidīto reklāmu īpatsvars. Praktiski nemainīgi liela daļa (41 %) reklāmu arī augustā rādītas Prime Time laikā no 18:00-24:00.

Augustā neierasti populārāko TV reklamēto nozaru sarindojumā augstāko pozīciju ieņem mazumtirdzniecības nevis mobilo sakaru nozare. Mazumtirdzniecība ir arī vienīgā no TOP5 nozarēm, kas kāpinājusi reklāmu skaitu (par 65 %), salīdzinājumā ar 2010. gada augustu. Mobilo sakaru, auksto dzērienu, mājsaimniecības higiēnas un matu kopšanas līdzekļu nozares ieņem attiecīgi 2. līdz 5. pozīciju un visas piedzīvojušas nelielu reklāmu skaita samazinājumu.


* Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

3+, LNT, LTV1, LTV7, NTV Mir Latvija, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 15 radio stacijām, 8 interneta lapām, 7 vides reklāmas medijiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības