TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vasarā radio vismaz reizi nedēļā klausījušies vidēji 83 % Latvijas iedzīvotāju

30.08.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio rezultātus par 2011. gada vasaras periodu.

Radio klausīšanās Latvijā

Saskaņā ar jaunākajiem radio auditorijas pētījuma rezultātiem 2011. gada vasarā, salīdzinot ar 2010. gada vasaru, kopējais radio klausītāju skaits vidēji nedēļā ir saglabājies nemainīgs. 2011. gada vasarā vidēji nedēļā radio klausījās 83 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, Savukārt, vismaz reizi dienā 2011. gada vasarā radio ir klausījušies vidēji 62 % iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā.

TNS Latvia regulārā radio auditorijas pētījuma rezultāti liecina, ka 2011.gada vasarā salīdzinājumā ar 2010. gada vasaru par 10 minūtēm samazinājies viena radio klausītāja radio klausīšanās laiks vidēji dienā. Viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 274 minūtes jeb 4 stundas un 34 minūtes, savukārt, 2010. gada vasaras pētījuma periodā tās bija 284 minūtes jeb 4 stundas un 44 minūtes.

Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem Latvijā kopumā 2011. gada vasarā pēc klausīšanās laika sadalījuma trīs visklausītākās radio stacijas ir radio stacija Latvijas Radio 2, kuras klausīšanai veltīti 22,8 % no visa kopējā radio klausīšanās laika, Latvijas Radio 1 ar 11,3 % lielu klausīšanās laika daļu un krievu valodā raidošā radio stacija Krievijas Hiti (Russkoe radio) ar 8,7 % lielu klausīšanās laika daļu.

Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū pētījuma periodā V asara 2011 vēl ierindojas tādas radio stacijas kā Radio Skonto (7,4 %), Radio SWH (5,3 %), Latvijas Radio 4 (5,2 %), European Hit Radio (5,0 %), Star FM (3,0 %), TOP radio (2,8 %) un SWH+ (2,8 %).

TNS Latvia klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka, analizējot radio staciju topu pēc kopējās nedēļas auditorijas, redzams, ka visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2011. gada vasaras periodā bija radio stacijai Latvijas radio 2, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 26,4 % jeb 480 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otrajā vietā ar 15,4 % jeb 279 tūkstošiem klausītāju ierindojusies radio stacija Latvijas Radio 1, savukārt no ceturtās vietas 2011. gada pavasara periodā uz trešo vasaras periodā ar 13,5 % jeb 245 tūkstošiem klausītāju pakāpusies radio stacija Krievijas Hiti (Russkoe radio).

Pētījumā iekļautās radiostacijas

Nacionālās apraides radiostacijas

Latviešu Radio, Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM, European Hit Radio;

Rīgas radiostacijas

AUTORADIO, BBC World Service, Capital FM, EUROPA PLUS FM, Just FM, Krievijas Hiti (Russkoe Radio), Radio 101, Radio Baltkom-Eho Moskvi; Radio 88,6 – Jumor FM, Radio Merkurs, Radio MIX FM, Radio NABA, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, SWH +, SWH Rock, TOP Radio;

Reģionālās radiostacijas

City Radio, Divu krastu radio, EUROPA PLUS (Daugavpils), Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, NOVOE RADIO - Golos Rossiji (Krāslava), Radio ALISE PLUS (Russkoe Radio), Radio Ef – Ei, Radio Saldus, Radio Sigulda, Radio Valka, Radio Valmiera, Rietumu radio.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia radio auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Vasara veica laika periodā no 2011. gada 16. maija līdz 2011. gada 7. augustam. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 2038 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com//TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības