TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Jūnijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 12 %, salīdzinot ar 2010. gadu

22.07.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2011. gada jūniju.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs jūnijā televīzijā ir reģistrējis 115 670 reklāmas un 16 288 sponsorreklāmas gadījumus. Reklāmas gadījumu skaits jūnijā ir pieaudzis par 13 %, bet sponsorreklāmu skaits par 4 %, kopumā nodrošinot 12 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada jūnijā ir bijis salīdzinoši augsts TV ētera aizpildījums ar reklāmu. Ikgadējais TV reklāmas apjoma kritums, sākoties vasaras sezonai, šogad ir bijis salīdzinoši neliels.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka pretēji maijā novērotajam jūnijā būtiski pieaudzis Prime Time (18:00-24:00) laikā raidīto reklāmu apjoms - kopā par 1,8 procentpunktiem. Savukārt krities dienas laikā (9:00-18:00) izvietoto reklāmu skaits, samazinoties līdz 47,6 % no kopējā diennakts reklāmu skaita.

Jūnijā visās piecās visvairāk reklamētajās nozarēs pieaudzis reklāmu skaits, salīdzinot ar 2010. gada jūniju. Mobilie sakari ierindojas 1. vietā, mazumtirdzniecības nozare ieņem 2. vietu. Vislielāko pieaugumu piedzīvojusi saldumu un konditorejas produktu nozare, reklamējoties par 54 % vairāk nekā iepriekšējā gadā.

* Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

3+, LNT, LTV1, LTV7, NTV Mir Latvija, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 15 radio stacijām, 8 interneta lapām, 7 vides reklāmas medijiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības