TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2011. gada jūnijā

05.07.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada jūnija (01/06/2010 – 30/06/2011) TV kanālu auditorijas.

Šī gada jūnijā skatītākais kanāls bijis TV3 , kura vērošanai veltīti 14,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – LNT ar 11,8 % , bet trešais kanāls PBK ar 11,7 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 10,5 %, kanālam RTR Planeta Baltija 4,9 % un kanālam NTV Mir Latvija 4,7 % no visa TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam 3+ veltīti 3,9 %, kanālam TV5 Rīga - 3,8 % un kanālam LTV7 - 3,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam REN Baltija veltīti 3 %, kanālam TV6 – 2,4 % un kanālam 1BM – 0,8 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,6 %, bet video un DVD – 2,3 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Šī gada jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 32 minūtes dienā, tas ir par 6 minūtēm mazāk nekā šī gada maijā.

Skatītākā programma šī gada jūnijā – de facto kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 11 % jeb 228,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Programmu topa otrajā vietā – UgunsGrēks līgo Limbažos kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,7 % jeb 223,6 tūkstoši skatītāju. Savukārt topa trešajā vietā seriāls UgunsGrēks 5 kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 9,9 % jeb 206,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības