TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iepazīsti Latvijas iedzīvotāju digitālo dzīvi kopā ar TNS Latvia Digital!

18.04.2011. Šogad tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir papildinājusi esošo pētījumu klāstu ar jaunu pētījumu – TNS Latvia Digital. Šis ir Latvijā vēl nebijis tik liela apjoma interneta patēriņa paradumu pētījums, kura mērķis ir izzināt Latvijas iedzīvotāju paradumus digitālajā vidē, lai iegūtās zināšanas tālāk varētu pielietot efektīvas digitālās mārketinga stratēģijas izstrādē.

Pētījums tiek veikts, izmantojot tiešās datorizētās intervijas metodi (CAPI – computer assisted personal interview) respondentu dzīvesvietā. Intervijas notiek katru otro nedēļu laika periodā no 2011. gada 7. februāra līdz 8. maijam regulārās iedzīvotāju aptaujas Omnibuss ietvaros, nedēļā aptaujājot ~280 respondentus. Kopējais izlases lielums tiek plānots ~2 300 respondenti. Izlase ir reprezentatīva Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Pētījuma rezultāti būs pieejami maija otrajā pusē.

TNS Latvia Digital pētījuma ietvaros iegūsim atbildes uz virkni jautājumiem

 Cik bieži, cik ilgi, kur un caur kādām ierīcēm tiek lietots internets?

 Ko un cik regulāri Latvijas iedzīvotāji dara internetā?
■  sociālo tīklu un saziņas aktivitātes (sociālo tīklu pārlūkošanas, Skype izmantošanas, SMS sūtīšanas biežums u.c.);
■  e-pastu sūtīšana/ saņemšana;
■  aktivitātes, kas veltītas zināšanu paplašināšanai, mācībām;
■  plānošanas un organizēšanas aktivitātes (sava laika, dienas kārtības plānošana (piem., izmantojot rīku "kalendārs"), adrešu, ceļu maršrutu meklēšana, izmantojot interneta kartes, ceļojumu plānošana u.c.);
■  personīgo rēķinu vadība (piem., internetbankas lietošana);
■  informācijas meklēšana par precēm/ pakalpojumiem pirms to iegādes (interneta veikalu lapu pārlūkošana, preču/ pakalpojumu cenu salīdzināšana u.c.);
■  iepirkšanās internetā;
■  ziņu un aktuālās informācijas meklēšana (ziņu lasīšana interneta portālos, laika ziņu prognožu skatīšanās u.c.);
■  personīgās intereses (specializētu interneta lapu/ vortālu, kuri saistīti ar personīgajiem hobijiem un interesēm pārlūkošana, blogu (emuāru) lasīšana, rakstīšana, komentāru ziņu portālos, forumos, blogos (emuāros) lasīšana, rakstīšana);
■  izklaides aktivitātes (bilžu pārlūkošana publiski pieejamos interneta resursos, bilžu lejuplādēšana no publiski pieejamiem interneta resursiem, video/ mūzikas failu, TV pārraides u.c. lejuplādēšana u.c.);
■  spēļu spēlēšana, lejuplādēšana..

 Par kādām tēmām internetā tiek meklēta informācija?

 Kādas aktivitātes Latvijas iedzīvotāji veic internetā, izmantojot mobilo telefonu?

 Kādas preces/ pakalpojumus iegādājas un kuros interneta veikalos? Vai plāno turpmāk pirkt preces/ pakalpojumus internetā? Ja neiegādājas, tad kādi tam ir iemesli?

  Ko un cik bieži Latvijas iedzīvotāji dara sociālajos tīklos? Kāpēc vispār tos lieto? Cik draugu ir sociālajos tīklos? Cik zīmoliem tiek sekots? Kāds ir sociālo tīklu lietošanas potenciāls?

 Cik liela ir dažādu Latvijas un starptautisko interneta vietņu vidējā dienas, nedēļas un mēneša auditorija? Šeit iekļauti populārākie ziņu portāli, e-pastu serveri, sociālie tīkli un iepazīšanās portāli, meklēšanas portāli, datu bāzes, sludinājumu portāli, citas vietnes.

 Interneta lietotāju segmentācija (sīkāk par segmentācijas principiem aprakstījām iepriekšējā Tava Neredzamā Sabiedrotā vēstnesī);

 Vai respondenta mājsaimniecībā ir dators un internets? Kas to piegādā un kāds interneta pieslēguma veids tiek izmantots?

Pētījums veidots tā, lai rezultāti būtu savietojami ar iedzīvotāju ieradumu un patēriņa pētījumu TNS AtlasTM, tādējādi sniedzot iespēju analizēt konkrētu zīmolu lietotāju ieradumus digitālajā vidē un attiecīgi arī veidot digitālā mārketinga stratēģiju. Tā, piemēram, ja Jūs zināt, ka Jūsu zīmola esošie vai potenciālie lietotāji bieži lieto sociālos tīklos, tad digitālo kampaņu var veidot, izstrādājot zīmolotu spēli sociālajos tīklos utml. Savukārt, ja pētījuma rezultāti liecina, ka jūsu mērķauditorija aktīvi lieto meklētājprogrammas (Google, Yahoo u.c.), attiecīgi piemērotāk būtu izmantot kaut vai Google AdWords piedāvātās iespējas.

TNS Latvia Digital ir unikāls tik liela apjoma interneta patēriņa paradumu pētījums Latvijā, kurš sniedz zināšanas par patērētāju uzvedību, interesēm, motivāciju digitālajā vidē, tādējādi rodot iespēju izvēlēties zīmolam atbilstošākos, efektīvākos digitālā mārketinga kanālus un ar mazākiem ieguldījumiem precīzi sasniegt un uzrunāt vajadzīgo mērķauditoriju digitālajā vidē.

Sazinieties, lai iegūtu papildus informāciju par pētījumu TNS Latvia Digital!

Signe Hokonena

TNS Latvia vecākā klientu vadītāja
Mediju pētījumu eksperte
t 67 096 300
e signe.hokonena@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības