TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Tikai 26 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka pietiekami ātri izdosies atrast jauno KNAB vadītāju

05.07.2011. Tikai ceturtā daļa (26 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka pietiekami ātri izdosies atrast jauno KNAB vadītāju – 6 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, kas noteikti izdosies, bet 20 % uzskata, ka drīzāk izdosies jauno KNAB vadītāju atrast pietiekami īsā laikā. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada jūnija beigās veiktais pētījums.

Tomēr vairāk nekā puse ekonomiski aktīvo iedzīvotāju (54 %) uzskata, ka KNAB vadītāju neizdosies atrast īsā laikā. 46 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka drīzāk neizdosies, savukārt 8 % iedzīvotāju uzskata, ka noteikti neizdosies atrast īsā laikā nākamo KNAB vadītāju.

Piektajai daļai (20 %) nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

40 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem personīgi atbalstītu bijušā ģenerālprokurora Jāņa Maizīša apstiprināšanu KNAB vadītāja amatā. 11 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju noteikti atbalstītu, savukārt 29 % iedzīvotāju drīzāk atbalstītu Jāņa Maizīša apstiprināšanu KNAB vadītāja amatā.

Tomēr ceturtā daļa (24 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neatbalstītu Jāņa Maizīša apstiprināšanu KNAB vadītāja amatā. 15 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju drīzāk neatbalstītu, tomēr 9 % noteikti neatbalstītu Jāni Maizīti KNAB vadītāja amatā.

36 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 28. jūnija līdz 30. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv   

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības