TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iznācis TNS Latvia elektroniskais vēstnesis Tavs Neredzamais Sabiedrotais #29!

16.06.2011. Šajā numurā apskatām, kā komunikācija digitālajā vidē ietekmē uzņēmuma reputāciju, kādas ir iespējas tās vadībā. Pievēršamies jaunumiem un idejām klientu apkalpošanas izpētes jomā, kas gūtas veicot pētījumus Latvijā, kā arī apmeklējot MSPA konferenci Barselonā. Uzzināsiet, kā izmaiņas ekonomikā ir ietekmējušas darbinieku piesaistību Latvijā?

Šajā numurā arī sniegsim ieskatu lielāko reklāmdevēju sarindojumā dažādos mediju veidos, TV skatīšanās tendencēs. Ieskatieties arī rakstā par jaunākajiem interneta lietošanas paradumu pētījuma rezultātiem, kas atklāj, kādi tad ir interneta lietotāji Latvijā!

Tuvojoties Līgo svētkiem, uzzināsiet, kāds tad ir Latvijas iedzīvotāju alus patēriņš. Tāpat arī būs iespēja rast atbildi uz jautājumu, vai Latvijas iedzīvotāji ir apmierināti ar savu dzīvi, kā iedzīvotāji vērtē pašreizējo materiālo situāciju, kā arī kuras būtu svarīgākās risināmās aktualitātes Latvijā kopumā un iedzīvotāju personīgajā dzīvē.

Aicinām ielūkoties ŠEIT , lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!

Inta Priedola: Digitālās komunikācijas ietekme uz uzņēmuma reputāciju

Digitālā „dzīve” ir tik ļoti attīstījusies, ka vairs tikai retais apgalvo, ka tā ir noslēgta vide un tajā notiekošais – sarunas sociālajos medijos, raksti un komentāri blogos utt. – „dzīvo” savu atšķirīgu dzīvi no uzņēmuma vai zīmola. Uzņēmumiem ir svarīgi saprast, ka reputācija, kas veidojas digitālā vidē, nav virtuāla reputācija, un tai ir arvien lielāka ietekme uz zīmola kopējo korporatīvo reputāciju.

Ilze Kronberga: Latvijas Klientu apkalpošanas indekss – salīdzini sevi!

Šodien, kad pircēji un klienti arvien rūpīgāk plāno un izvērtē, kur tērēt savus līdzekļus, klientu serviss tiek minēts kā viens no būtiskākajiem izvēles kritērijiem par labu vienam vai otram uzņēmumam. Tieši šī iemesla dēļ tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia šogad veica salīdzinošu starpnozaru pētījumu par klientu servisa līmeni Latvijā – Klientu apkalpošanas indekss 2011, kura galvenais mērķis ir sniegt ieskatu klientu apkalpošanas procesā dažādās nozarēs.

Sigita Kalnakārkle: Kāpēc karaliskās kāzas interesē visus?

Kāpēc karaliskās kāzas piesaistīja uzmanību miljoniem dažādu skatītāju, sākot ar rokeriem un beidzot ar mājsaimniecēm, visā pasaulē? Jo mēs taču neviens tur nebijām ielūgti, mēs nepiederam pie karaliskās ģimenes un tomēr tik daudz vērotāju, ka ikviens režisors savai filmai tikai varētu sapņot par tādu milzu auditoriju. Rakstā karalisko kāzu fenomens skaidrots ar TNS vajadzību izpētes metodoloģijas NeedscopeTM palīdzību.

Kristīne Daugule: TNS AtlasTM – apjomīgākais regulārais iedzīvotāju patēriņa ieradumu pētījums

Tuvojas Jāņi un līdz ar to arī laiks, kad tiks apkopoti regulārā iedzīvotāju patēriņa ieradumu pētījuma TNS AtlasTM dati. Šis pētījums esošajā formātā tiek veikts jau piekto gadu, tāpēc tā rezultāti sniedz ne tikai informāciju par šī brīža situāciju tirgū, bet ļauj arī analizēt tirgus attīstības tendences dažādās nozarēs.

Signe Kaņējeva: Kā izmaiņas Latvijas ekonomikā ir ietekmējušas darbinieku piesaistību Latvijā?

Pētījumu aģentūra TNS Latvia, izmantojot specializēto TNS biznesa risinājumu TRI*MTM, 2011.gada sākumā aptaujāja strādājošos Latvijas iedzīvotājus ar mērķi iegūt vispārēju pārskatu par Latvijas uzņēmumu un tajos strādājošo attiecībām. Piedāvājam iepazīties ar galvenajiem pētījuma rezultātiem par darbinieku piesaistību Latvijā, darbinieku segmentāciju, kā arī Latvijas uzņēmumu stipro un vājo pušu analīzi attiecībā pret darbiniekiem.

Signe Hokonena: TNS Latvia Digital atklāj – interneta lietotāji ir tik dažādi!

Šajā rakstā iepazīstināsim ar jaunākajiem interneta lietošanas paradumu pētījuma TNS Latvia Digital rezultātiem - interneta lietotāju segmentiem Latvijā. Pētījuma rezultāti liecina, ka interneta lietotāju kopums Latvijā nav viendabīgs un atšķiras ne tikai pēc sociāli demogrāfiskajiem parametriem, bet arī pēc ieradumiem un vērtībām digitālajā vidē.

Oskars Rumpēters: Latvijas mediju reklāmas apjoms 2011. gada sākumā pret 2010. gadu

Ir apkopoti reklāmas apjomi par 2011. gada pirmo trešdaļu – no janvāra līdz aprīlim. Šoreiz novērtēsim lielāko reklāmdevēju aktivitāti, salīdzinājumā ar šo laika posmu 2010. gadā.

Kristīne Skaistā: Cik daudz laika skatītāji velta TV vērošanai?

TV skatīšanās joprojām aizņem ievērojamu daļu laika no cilvēku ikdienas. Pēdējo gadu laikā TV vērošanai veltītais laiks ir pakāpeniski pieaudzis. Ja 2000.gadā vidējais skatīšanās laiks uz vienu TV skatītāju bija 4 stundas un 18 minūtes vidēji dienā, tad 2010.gadā vidējais skatīšanās laiks dienā uz vienu TV skatītāju sasniedza jau 5 stundas un 10 minūtes.

Dace Zolberga: Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju ir apmierināti ar savu pašreizējo dzīvi

Lielākā daļa (58%) iedzīvotāju ir apmierināti ar savu pašreizējo dzīvi, tomēr Eiropas Savienības valstu iedzīvotāju kopējais noskaņojums joprojām saglabājas optimistiskāks - ar savu dzīvi apmierināti ir 78% eiropiešu. Šādus rezultātus atklāj Eirobarometra pētījums, kuru tirgus, mediju un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica 2010.gada rudenī.

Māra Mileiko: Cik bieži Latvijas iedzīvotāji dzer alu?

Ugunskurs, vainagu pīšana, Līgo dziesmas, Jāņu zāles, saullēkta sagaidīšana, ķimeņu siers, pīrāgi un, protams, alus ir Jāņu tradīciju neatņemama sastāvdaļa. Par to cik iecienīts alus ir Latvijas iedzīvotāju vidū, liecina TNS Latvia veiktā interneta aptauja ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Intars Āboms: Mācīties un dalīties - MSPA gada konference 2011

Maija nogalē Spānijas pilsētā Barselonā jau divpadsmito reizi norisinājās MSPA (Mystery Shopping Providers Association) Eiropas konference, kurā klientu apkalpošanas kvalitātēs izpētes speciālisti no dažādām valstīm tikās, lai dalītos ar savu pieredzi un pārrunātu klientu apkalpošanas pētījumu attīstības iespējas.

Laura Vendele: Paralēlā darbība

TNS Latvia komandai vasara šogad ir iesākusies ar ļoti karstu laiku - darbīgu gan pētījumu lauciņā, gan arī aktīvu, kopīgu ārpus darba sportošanu. Pašā jūnija sākumā norisinājās jau 17.Masu mediju sporta spēles, kurās piedalījāmies arī mēs. Tie bija jautri un komandu vienojoši mirkļi! Turklāt īpašs prieks mums bija par draudzīgo un sportisko atmosfēru, kas ik gadu valda arī visu citu komandu starpā. Ar aizrautību pieņemot sportiskos izaicinājumus, šogad iekļuvām 10.vietā visu komandu kopvērtējumā. Lūk, neliels ieskats mūsu sportiskajos piedzīvojumos!

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e
laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības