TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



62 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju Līgo svētkos ievēro kādas tautas tradīcijas

22.06.2011. Lielākā daļa (62 %) Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem Līgo svētkos ievēro kādas tautas tradīcijas. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada jūnijā veiktais pētījums.

23 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka nekādas svētku tradīcijas neievēro, tomēr 7 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atzīmē, ka nesvin Līgo svētkus

8 % aptaujāto nevar nosaukt vai ievēro kādas Līgo svētku tradīcijas.

Tie ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri ievēro kādas Līgo svētku tradīcijas, visbiežāk Līgo svētkos kurina ugunskuru (52 %).

Tāpat biežāk ekonomiski aktīvie iedzīvotāji ēd, gatavo Jāņu sieru (47 %), dzer, gatavo alu (45 %), dzied, klausās līgo dziesmas (34 %), pin vainagus (32 %), lec pār ugunskuru (24 %), sagaida saullēktu (9 %), plūc jāņuzāles (7 %), grezno telpas ar meijām, ziediem (7 %), cep šašliku (7 %), meklē papardes ziedu (7 %), dejo, iet rotaļās (5 %), cep pīrāgus (5 %) vai ievēro kādas citas svētku tradīcijas.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 14. jūnija līdz 16. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv   

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības