TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Visbiežāk internets tiek lietots sociālo tīklu pārlūkošanai

31.05.2011. Tā kā Latvijā interneta lietotāju skaits turpina pieaugt, arvien lielāka ir interese par to, ko Latvijas iedzīvotāji dara internetā un kādi ir viņu paradumi digitālajā vidē. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir papildinājusi esošo pētījumu klāstu ar jaunu pētījumu – TNS Latvia Digital , kura mērķis ir izzināt Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem paradumus digitālajā vidē. Pētījumā iegūtā informācija sniedz iespēju izvēlēties efektīvāko digitālo mārketinga stratēģiju gan komunikācijā ar zīmola esošajiem, gan potenciālajiem lietotājiem.

Šis ir Latvijā vēl nebijis tik liela apjoma interneta patēriņa paradumu pētījums, kura ietvaros tiek iegūta informācija par interneta lietotāju skaitu, biežāk veiktajām aktivitātēm internetā, e-komerciju, internetu mobilajā telefonā un vēl daudzām citām ar interneta lietošanu saistītām jomām. Padziļināti pētījumā tiek analizēti Latvijas iedzīvotāju sociālo tīklu lietošanas paradumi.

Šobrīd ir apkopoti pētījuma TNS Latvia Digital pavasara perioda rezultāti, atklājot dažādus interesantus faktus par Latvijas iedzīvotāju ieradumiem digitālajā pasaulē.

TNS Latvia Digital pētījuma rezultāti liecina, ka visbiežāk veiktā aktivitāte regulāro interneta lietotāju (lieto internetu vismaz reizi nedēļā) vidū ir sociālo tīklu pārlūkošana. To vismaz reizi dienā veic 54 % regulāro interneta lietotāju. Sociālo tīklu pārlūkošana ir arī visbiežāk veiktā aktivitāte, izmantojot internetu caur mobilo telefonu

TNS Latvia Digital pētījuma dati liecina, ka visbiežāk sociālie tīkli tiek lietoti, lai uzturētu kontaktus un sazinātos ar citiem cilvēkiem. 73 % sociālo tīklu lietotāju šo min kā vienu no sociālo tīklu izmantošanas iemesliem. Otrs biežāk nosauktais iemesls sociālo tīklu lietošanai ir veids, kā pavadīt brīvo laiku (43 %) un tikai trešais biežākais iemesls ir mērķis atrast jaunus draugus vai paziņas (37 %).

Pētījumā iekļauta arī informācija par e-komercijas izplatību un attīstību Latvijā. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem 30 % no Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir veikuši pirkumus internetā. Interesanti, ka gandrīz 2/3 iedzīvotāju, kuri pēdējo 6 mēnešu laikā nav veikuši pirkumus internetā, kā galveno iemeslu šādai rīcībai min - nav bijusi tāda nepieciešamība. Tajā pat laikā jautāti par tuvākā pusgada plāniem attiecībā uz iepirkšanos internetā, 16 % iepriekš minētās mērķa grupas pārstāvju pieļauj iespēju kaut ko iegādāties internetā.

TNS Latvia vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka pētījuma ietvaros tika mērīta arī dažādu interneta lapu – gan nozīmīgāko Latvijas, gan ārvalstu, lietošanas paradumi. Pētījumā tika iegūta informācija par tādām interneta vietnēm kā starptautiskais sociālais tīkls Facebook.com , Odnoklassniki.ru , Youtube.com un citām.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia interneta lietošanas paradumu pētījumu TNS Latvia Digital, Pavasaris 2011 veica laikā no 2011. gada 7.februāra līdz 15.maijam. Izmantojot datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāts 2081 pastāvīgais Latvijas iedzīvotājs vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptaujas norisinājās respondenta dzīvesvietā regulārās iedzīvotāju aptaujas Omnibuss ietvaros.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības