TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vairākums Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka Valsts prezidenta kandidātu izvēle nenotiek atklāti, sabiedrībai saprotamā veidā

24.05.2011. Līdz 24.maijam ir jānosauc LR Valsts prezidenta amata kandidāti. Lielākā daļa (79 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Valsts prezidenta kandidātu izvēle nenotiek atklāti, iedzīvotājiem saprotamā veidā. 47 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju drīzāk nepiekrīt, savukārt 32 % noteikti nepiekrīt viedoklim, ka Valsts prezidenta kandidāti tiek izvēlēti atklātā veidā. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada maijā veiktais pētījums, kurā Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji tika aicināti novērtēt vai viņuprāt Valsts prezidenta kandidātu izvēle notiek atklāti un iedzīvotājiem saprotamā veidā.

Tomēr 10 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka Valsts prezidenta kandidātu izvēle drīzāk notiek atklātā veidā, tomēr 4 % uzskata, ka kandidātu izvēle noteikti notiek sabiedrībai saprotamā, atklātā veidā.

7 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Ir izskanējis Solvitas Āboltiņas kā LR Valsts prezidenta kandidātes vārds, tomēr lielākā daļa (68 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem personīgi neatbalstītu S.Āboltiņu Valsts prezidentes amatā – 27 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju drīzāk neatbalstītu, savukārt 41 % - noteikti neatbalstītu.

Tomēr 10 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju personīgi drīzāk atbalstītu, savukārt 4 % noteikti atbalstītu Solvitu Āboltiņu Valsts prezidentes amatā.

17 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 17. līdz 19. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības