TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



56.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

19.05.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia sadarbībā ar TNS uzņēmumiem Igaunijā ( TNS Emor ) un Lietuvā ( TNS LT ) ir apkopojusi 56. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos.

Šogad Latvijā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi kanālā LTV1 vērojuši vidēji 5,5 %, jeb 114 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Bet otro pusfinālu, kurā piedalījās Latvijas grupa Musiqq ar dziesmu ”Angel in Disguise”, vērojuši vairāk skatītāju - vidēji 11 %, jeb 230,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt fināla tiešraidi vēroja vidēji 9,4 %, jeb 196,9 tūkstoši skatītāju.

Iepriekšējos divos gados Eirovīzijas skatīšanās dati bijuši šādi: 2009.gadā, pirmo pusfinālu kanālā LTV1 vēroja vidēji 9 %, otro pusfinālu – vidēji 15,9 %, bet fināla pārraidi vēroja vidēji 14,3 % Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt 2010.gadā pirmo pusfinālu vēroja vidēji 15,7 %, otro pusfinālu – vidēji 7,7 %, bet fināla pārraidi – vidēji 13,1 % Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Igaunijā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmo pusfinālu kanālā ETV vērojuši vidēji 14,3 % skatītāju. Bet otro pusfināla tiešraidi, kurā piedalījās Igaunijas pārstāve Getter Jaani ar dziesmu "Rockefeller Street", vēroja vidēji 22,8 % Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt fināla pārraidi savos mājas TV ekrānos vēroja vidēji 27,5 % Igaunijas iedzīvotāju.

Lietuvā pirmo Eirovīzijas dziesmu konkursa pusfinālu kanālā LTV , kurā piedalījās Lietuvas pārstāve Evelina Sashenko ar dziesmu "C'est ma vie", vēroja vidēji 12,4 %, otro pusfinālu – vidēji 9,9 %, bet fināla tiešraidi – vidēji 16,6 % Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības