TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji uzskata, ka nozīmīgākie iemesli apreibinošo vielu lietošanas pieaugumam bērnu un pusaudžu vidū ir kopējā sabiedrības attieksme un audzināšana ģimenē

20.05.2011. Pēdējā laikā arvien biežāk bērni un pusaudži tiek pieķerti alkohola un narkotisko vielu reibumā. Lielākā daļa (59 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka galvenais iemesls apreibinošo vielu lietošanas pieaugumam ir kopējā sabiedrības attieksme. Tāpat kā nozīmīgs iemesls dažādu apreibinošo vielu lietošanai ir audzināšana ģimenē (47 %). To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada maijā veiktais pētījums.

Tāpat daļa ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka pie apreibinošo vielu lietošanas pieauguma jauniešu vidū vainojamas skolas, kur nepietiekami daudz tiek pievērsta uzmanība šai problēmai (14 %), kā arī naudas līdzekļu pieejamība par ko iegādāties šīs apreibinošās vielas (11 %).

Kā svarīgi iemesli tiek minēti arī brīvā laika pavadīšanas iespēju trūkums (2 %), viegli pieejamais alkohols un narkotikas (1 %), vecāku aizņemtība (1 %), valsts kopējā politika (1 %), alkohola reklāmas un ražotāju aktīvā darbība (1 %), kā arī sabiedrības visatļautība (1 %) un vienaudžu spiediens (1 %) un citi.

9 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 10. līdz 12. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības