TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



20% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vasarā plāno piedalīties kādā sporta pasākumā

13.05.2011. Pavasarī un vasarā tiek rīkoti dažādi plaša mēroga sporta pasākumi. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada maijā veiktais pētījums liecina, ka piektā daļa (20 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno piedalīties kādā sportiskā pasākumā, puse (51 %) neplāno piedalīties sporta pasākumos, savukārt 29 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vēl nav izlēmuši par savu dalību kādā sporta pasākumā.

No tiem ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem, kuri plāno piedalīties kādā sporta pasākumā, visbiežāk plāno piedalīties Nordea Rīgas maratonā (19 %), Tele2 Rīgas velomaratonā (15 %), SEB MTB maratonā (11 %), Jūrmalas velomaratonā (11 %), vietēja mēroga, reģionālās sacensībās (9 %), vai arī uzņēmumu sporta spēlēs (7 %).

Tāpat daļa ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno piedalīties Stipro skrējienā (2 %), orientēšanās sacensībās (1 %), Valmieras maratonā (1 %), Liepājas maratonā (1 %), Vienības velomaratonā (1 %).

8 % aptaujāto plāno piedalīties cita veida pasākumā, tomēr 33 % aptaujāto vēl nav izlēmuši kurā sporta pasākumā piedalīsies.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 3. līdz 5.maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības