TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Aprīlī TV reklāmu skaits pieaudzis par 3%, salīdzinot ar 2010. gadu

10.05.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2011. gada aprīli.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs aprīlī televīzijā ir reģistrējis 100 096 reklāmas un 21 337 sponsorreklāmas gadījumus. Reklāmas gadījumu skaits aprīlī ir pieaudzis par 8 %, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 13 %, kopumā nodrošinot 3 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada aprīlī, tāpat kā martā ir pārspēts kopējā TV reklāmu skaita aprīļa rekords, jo šogad aprīlī reģistrētas 121 433 reklāmas, par 772 apsteidzot 2008. gada aprīļa kopējo TV reklāmu skaitu.

Reklāmu izvietojums diennakts laikos aprīlī saglabājies praktiski nemainīgs. Kā iepriekš paredzēts, dienas laikā (9:00-18:00) izvietoto reklāmu īpatsvars nedaudz samazinājies par labu vēlākiem laikiem.

Aprīlī straujāko pieaugumu piedzīvojusi mobilo sakaru nozare, šīs nozares reklāmdevēju kopā izvietoto reklāmu skaits TV pārsniedzis 10 tūkstošus, un ir par 87 % lielāks nekā 2010. gada aprīlī. Šogad aktīvāk reklamējušies arī mazumtirdzniecības un zāļu nozares reklāmdevēji, attiecīgi ieņemot 2. un 3. pozīciju sarindojumā. Par trešdaļu mazāku reklāmu skaitu, nekā pagājušajā gadā, izvietojuši mājsaimniecības higiēnas preču nozares pārstāvji, bet 5. lielākā nozare šī gada aprīlī bijusi auksto dzērienu nozare.


* Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

3+, LNT, LTV1, LTV7, NTV Mir Latvija, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 15 radio stacijām, 8 interneta lapām, 7 vides reklāmas medijiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības